Gjest Tone Tjensvold Barstad Skrevet Mai 4, 2002 Del Skrevet Mai 4, 2002 Kjenner noen til etternavnet Almgård i Norge. Jeg søker etter Astri Almgård f. Tjensvold i Stavanger og hennes mann Sigbjørn Almgård. Disse levde i 1943. Finner ingen med navnet Almgård!!! Er dette kanskje svensk?? Kan noen hjelpe meg?? Meget takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tone Tjensvold Barstad Skrevet Mai 5, 2002 Del Skrevet Mai 5, 2002 Prøver igjen!! Har noen hørt om Almgård i Norge, enten som gård eller etternavn??? Meget takknemlig for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tone Tjensvold Barstad Skrevet August 25, 2002 Del Skrevet August 25, 2002 Jeg gir ikke opp!!! Kan noen hjelpe meg?? Meget takknemlig for tips! mvh Tone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Pettersen Skrevet August 25, 2002 Del Skrevet August 25, 2002 Hei.Vis du sender en SMS til 2003, og skrvier følgende : Tlf Almgård, så får du opp et treff i hvertfall Kanskje en ide å søke i telefonkatalogen oxo..Lykke til vidre :)Mvh. M. Pettersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen Skrevet August 25, 2002 Del Skrevet August 25, 2002 Ingen treff i telefonkatalogen på nett, ei heller treff på Almgård/Almgaard i skattelistene for 2000, eller i 'dødsfall i Norge'-databasen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Bryn Skrevet August 25, 2002 Del Skrevet August 25, 2002 Almgård og Almegård ser ut til å være et sjeldent navn i Norge (bare to-tre personer i dag), men et langt mer utbredt navn i Sverige og Danmark. Da er det vel rimelig å tro at Sigbjørn Almgård eller hans far kom fra Sverige eller Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts