Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#9306] Døpte Sogn og Fjordane

Recommended Posts

Gjest Knut Bryn

Jeg ser nå at databasen for døpte i Sogn og Fjordane er 'reparert' slik at prestegjeldsnummer nå igjen er med som eget felt, - og takk for det.Det er mulig at det under arbeidet med dette har oppstått en annen feil. Før man søker i databasen står det over tabellen: 'Rettar til dataene: Fylkesarkivet Sogn og Fjordane'. Når man søker f.eks. på data fra et bestemt prestegjeld, står det: 'Rettar til dataene: Jan Oldervoll, Historisk institutt'. Denne feilen spiller jo ingen rolle, men rett skal vel være rett?

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/95230-9306-d%C3%B8pte-sogn-og-fjordane/
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Det er vel ikke helt i orden ennå? Jeg gjør det samme som sist, nemlig dette: Åpner databasen 'Døypte i Sogn og Fjordane 1669-1895' Velger alle data med 'Prestegjeld ID' = 1422 Da får jeg fortsatt overskriften Rettar til dataene: Jan Oldervoll, Historisk institutt.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.