Gjest Johannes Mjelde Skrevet Mai 23, 2002 Del Skrevet Mai 23, 2002 Ved leiting under vigsler i kyrkjebøker frå 1700-talet støyter eg jamt på eit ord som eg oftast tek for å vera ”Sponsores”, dersom eg har tolka den gotiske skrifta rett. Eg går ut frå at det her ikkje er tale om sponsorverksemd slik me kjenner det i dag, men at det kanskje er det same som forlovarar? Er det rett tolking, eller har eg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Robert Chr. H. Skogly Skrevet Mai 23, 2002 Del Skrevet Mai 23, 2002 Du har tolket rett. Uttrykket gjenfinnes i 'sponsa' (= brud) og 'sponsus' (= brudgom), fra latin. Sponsores innebærer 'personer som går god for noe', og ble brukt både om forlovere og faddere. Forkortes også 'sp.' og 'spons.' Mvh. Robert Chr. Skogly, Oslo ( rc@heimr.net ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johannes Mjelde Skrevet Mai 25, 2002 Del Skrevet Mai 25, 2002 Takk for avklaringa! Mvh Johs. Mjelde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts