Gå til innhold
Arkivverket

[#10372] Hildus Hansson Lie aka Hildus H. Lee (1872-1953) frå Xstiania - opphavet hans?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne huslyden utvandra frå Christiania i 1882:Julie E. Lie g k 40 Kr.ania StoughtonMathilde Lie Barn k 19 Kr.ania StoughtonHildus Lie Barn m 10 Kr.ania StoughtonMaren Lie Barn k 4,5 Kr.ania StoughtonHanna Lie Barn k 4,5 Kr.ania StoughtonJulius Lie Barn m 3 Kr.ania StoughtonAlvilda Lie Barn k 11,5 Kr.ania StoughtonHildus Hansson Lie vert oppgjeven fødd i Christiania 30.4.1872 og døydde i Los Angeles, CA 10.5.1953 der han var eigedomsmeklar.Eg finn ikkje denne huslyden i 1875-teljingi for Christiania. Kan nokon hjelpa meg med følgjande:* Stadfesta dato og stad for fødsli til Hildus?* Fulle namn på foreldri hans?Kona til Hildus kom frå Luster i Sogn!Takkar hjarteleg for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Grethe Flood

Dette tema er snart fire år gammelt, og det er mulig du har løst gåten for lengst. Men jeg lurer på om jeg har klart å finne Hildus.I scannede kirkebøker, Oslo Domkirke, ministerialbok 1869-1878, fødte/døpte, gutter, s. 215, lpnr. 111:Hildus Johannes, f. 30.4.1872, døpt 9.6.1872, sønn av brannskonstabel Hans Eriksen og Julie Kristoffersdatter.Det var et oppslag i FS/IGI som satte meg på sporet.Ha en fortsatt fin sommer!Hilsen Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg har oversett denne gladmeldingi frå Grethe frå i fjor sommar, som eg gjerne vil nytta høvet no til å takka for! Eg mangla framleis denne opplysningi, men no er ogso denne huslyden komplett!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.