Gå til innhold
Arkivverket

[#10646] foreldre


Gjest kathrine haugland
 Del

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
Gjest Liv E. Høglund

Hei, Min bestefar Jørgen Peter Danielsen er i følge kirkebøkene i Sør-Varanger født i Vefsn i 1862. Jeg finner han i familysearch og i Digitalarkivet år 1900 i Nordreisa.Jeg prøver å spore min bestefar bakover, men det stopper i år 1900 i Nordreisa. Hvordan kommer jeg videre?Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hva skjer her. Jeg skjønner ikke helt denne siden. Den starter med spørsmål fra Kathrine Haugland i Svelvik om Kristine Kristensen f.1871 Hole i Buskerud. Så plutselig spør Liv E. Høglund om sin bestefar i Sør-Varanger.Jeg går ut fra at Kathrine og Liv er 2 forskjellige personer. Burde de ikke være på hver sin 'side'. Av hensyn til første innlegg bør den neste evt. starte sin egen side på nytt, for jeg regner med det har skjedd et glipp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Samd med Berit; Liv burde ha lagt inn sitt spørsmål som eit eige tema. Men me gjer alle feil, så no kan vel i og for seg diskusjonen gå her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg ser nå at Liv er forfatter av tema 10984 som omhandler de samme folka, og hvor det også fremkommer opplysning om at hennes oldefars navn var Daniel Gabriel Arntsen. Dette gjør jo min foreslåtte kandidat tvilsom. Hun burde jo så absolutt ha fortsatt under nevnte tema, men som du sier Jan, vi gjør alle feil. (Ikke minst jeg.)Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.