Gå til innhold
Arkivverket

[#10865] Foreldre til Hans A. Møllerup Arntsen født på Grønland i Oslo


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg finner Hans A. Arntsen f. 28.07.1904 visstnok i Grønland kirke i Oslo. Mor er Kari Kristoffersen og Hans Arnesen. Men hvem er Kari og Hans. Jeg finner ikke disse to i 1900 folketellingen. Dessverre så har jeg ikke anledning til å reise til statsarkivet på en god stund. Noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Grønland krk: 28/7-25/9 1904 Hans Jakob Willis. Foreldre: ug. kontorist ved reberbane Robert Arnesen og ug. hj.dtr. Karoline Sofie Kristoffersen. Foreldrenes bopel: han bodde i Vogtsgd. 55, f. 16/4 1885, hun bodde i Holstsgd. 9, barnet nn i Bredgd. 23, f. 25/6 87. Faddere: g. Martha Gulbrandsen, ug. Martha Knutsen Vig, smed Thv-Olsen, farver Frithjof Taraldsen. Mrk.: Anm. av kone Martha Gulbrandsen Bredgd. 23.Jeg syntes det var noe rart med at Hans het Arntsen og faren Arnesen i dine opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Tusen takk Berit. Det var kjempefint. Håper jeg nå finner de i 1900 folketellingen. Så er det kanskje mulig å finne deres foreldre igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.