Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11263] Eilert M Olsen - Bødker i Tromsø med frue

Recommended Posts

Gjest Håvard Hjorteland

Hei, Jeg står helt fast med disse, forfedre til min kone. 1875, Tromsø: Eilert Martin Olsen hf g Bødkermester f. 1814 Bodø Omfretine?? Marie Olsen Kone g f. 1820 Christiansund1865, Tromsø: 2207 16 1 Eilert Olsen logerende Bødkermester g 52 m Bodø 2208 17 Amfretine?? Olsen* f Carlsen hans Kone g 45 k Christiansund2 av barnenes dåp: (Conrad Albert ble gift i Bergen) Edvard Otelius Eilertsen Tromsø 1842-29/11 Eilert Olsen-bædker og Andretine M. Henriksen 1843-05/02 Conrad Albert Eilertsen Tromsø 1845-15/01 Eilert Olsen-bødker og Omfaltine Carlsdtr 1845-13/04Vi ser Omfretine/Omfaltine - Henriksen/Karlsdtr. om hverandre, og jeg kommer ikke videre, hverken i Bodø elle Kristiansund. Kan noen hjelpe meg på rett spor ?Hilsen Håvard

Gjest Håvard Hjorteland

Takk skal du ha Berit, jeg hadde allerede søkt der selv også, uten å finne deres vigsel. Jeg har nok ikke brukt helt riktig bokstavkombinasjon. Jeg må si jeg foretrekker søking i Digitalarkivet fremfor de Amerikanske databasene. Nå har jeg iallefall mer å gå på mht farsnavn, takk igjenn.Håvard

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.