Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11629] Slekt i Amerika

Gjest Aksel H. Holdhus

Recommended Posts

Gjest Aksel H. Holdhus

Prøver å finna etterkomarar av Lasse Pedersen Bjelland, som emigrerte til Amerika 12. april 1883 med 'Cunard Linie' frå Bergen hamn. Han vart gift i Amerika og levde i 1933. Fødselsåret hans er 1858, og han vaks opp dels i Sund på Hufteren og på Holdhus i Fusa. Foreldra heitte Mette Hansdtr. Holdhus (f. 1832) og Peder Lasseson Rongestveit (f. 1831).Kan nokon hjelpa? Venleg helsing Aksel H. Holdhus.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/97522-11629-slekt-i-amerika/
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Det er ingen som kan passe med navnet Bjelland i 1920-censusen. (Har også prøvd med soundex-søk). Han kan ha brukt Pedersen-navnet i stedet (Peterson). Reiste han sammen med en tante?Har du flere opplysninger? Hvor han havnet? Hvordan vet du at han levde i 1933? Laila

Gjest Aksel H. Holdhus

Til Laila K.: Tusen takk for telefonkatalog-tipset! Skal sjekka det ut. Til Laila N. C.: Eg veit ikkje om han skifta namn i Amerika, men dette høyrest naturleg ut. Skal sjekka Peterson-namnet. Frå skipslistene til Bergen hamn (Digitalarkivet) er det fleire i reisefølgjet som hadde heimeadresse i Sund. Om nokon av desse er i slekt med Lasse P. Bjelland, skal eg prøva å finna ut av. At han levde i 1933 er dokumentert i ei handskriven slektsrull utført av bestefar min. (Oldefar min, Hans holdhus var fetteren til Lasse.) I bygdeboka står det òg at Lasse sjølv vart fødd i USA. Kor lenge familien budde der før dei vende attende til Noreg, er uvisst. Adressa er òg ukjend. Takk for hjelpa så langt! Helsing Aksel.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.