Gå til innhold
Arkivverket

[#11769] Til Eva McKenna


Gjest Jorunn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Hei EvaJeg har et ønske fra Kerrie A. Myers. Hun håper du kan ta kontakt med henne da hun ikke kommer frem til deg med den vanlige e-mail adressen din.Hvordan går det foresten med Nordbomene dine? Jeg holder utsikt etter dem men de er vanskelige å finne.Med vennlig hilsen Jorunn Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva McKenna

Hei Jorunn!Hils Kerrie og si at jeg skal prøve å komme tilbake til henne over nyåret. Da har jeg forhåpentligvis fått igjen min 3 uker gamle, kaputte, laptop som er inne til reparasjon!Skriver dette på min manns maskin. Selvfølgelig ligger alle data og adresser på min! Frustrerende som bare det, da jeg sitter på sofaen uten å få lov til å gjøre noe.....but thats another story.Gledelig jul til deg og dine fra Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Trond Lunde

I tema 6247 Eidsvoll, innlegg 121 den 22.02.03 hadde du spørsmål om ei Sofie Bertelsdatter: LenkeTilfeldigvis fant jeg spor på Oslo Byarkiv da jeg studerte protokoll nr. 4 for Aker fattigkommisjon, 1874-1875. side 232, Nr. 117, 16.03.1875: (utdrag) 'Tilsm. E. Sogn, at Thorvald Christopersen, 25 Aar, Kone Sophie Bertelsen 32 A. Børn: Julie Laurense 11 Aar, Johanne 8 Aar, begge uægte og hvoraf det ældste er bortsat i Ullensaker for Eidsvolds Fattigk. Rgn, Mathilde 3 Aar og Carl Oluf 3 Ug. Ang. er født og conf. i Eidsvold, blev for 4 Aar siden gift med Sophie, flyttede strax efter til Xania, hvor de boede til HØsten 1873, da de kom til Aker. Mander er nu bortreist og konen paa Fødselsstiftelsen, d. 20/2 73 blev Ang. Barn Mathilde bortsat bortsat...,'Jeg har kopi. Send meg adressen til på e-post så kan jeg sende den til deg: ammerud@chello.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.