Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11969] Nominative tellinger mv - utover dagens FT'er fra DA

Recommended Posts

Gjest Helge Orbekk

Som ny bruker av DA er det svært mye 'godt' å finne. Dette gjelder såvel DAs innlagte data og kunnskaper som kan fås gjennom arkiv- såvel som brukerforum. Er det imidlertid noen (snarlige)planer for komplettering av DAs materiale mht FT'er mellom 1801-65 og 65-1900. Dette da det for mitt vedkommende 'stopper' opp med det årsgap/spenn som ligger imellom slektene. Videre; er det noen planer for innføring av døpte i Chr/Kri rundt 1900. Dette da jeg ikke kan finne noe hos DA. mvh Helge

Gjest Jan Oldervoll

Mellom 1801 og 1865 finst det ingen landomfattande nominative teljingar; tabellane vart produserte lokalt og berre nkre få lister er bevarte. Mellom 1865 og 1900 finst det landsomfattande teljingar i 1875 og 1891. Når det gjeld 1891 er den så komplisert å registrera at eg knapt trur at den vil koma på plass i mi levetid. Når det gjeld 1875 skulle eg så absolutt ønskja eg kunne svara at det var konkrete planar om å få resten på plass. Men det er det ikkje. Og DA sin registreringskapasitet er stort sett opptatt fram til år 2010, då me skal ha 1910-teljinga ut.Når det gjeld kyrkjebøker er dei overlatt til lokalt initiativ. Kristiania er det kanskje vanskeleg å vona kjem på plass med det første. Viktigaste grunnen er at det er ei sotr oppgåve. Men så er det vel heller ikkje feil å sei at andre område av fedrelandet har ein meir velutvikla dugnadstradisjon enn hovudstaden? Men det er klart at det ville vera svært nyttig å få Kristiania på plass; både fordi det er stort of fordi mange har andre stader frå har slekt der. Gjev oss nokre millionar og me skal ordna det.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.