Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Øyvind Gjervik

[#12326] Giert Morgenstierne gift med Birgitte Glad

Recommended Posts

Guest Øyvind Gjervik

Ifølge Sverre Munthe har Giert og Birgitte følgende barn: Christopher Morgenstierne den eldre Maren Morgenstierne Christopher Morgenstierne den yngre Tage MorgenstierneMen det jeg vil frem til: Går det an å få tak i litteratur som omhandler Giert og Birgitte, og deres forfedres slekt?

Guest Jo Rune Ugulen

Dette er nok førebels berre ein spekulasjon på opphavet til Gjertssønene (og dottera). Eg har aldri sett noko som helst som liknar prov på at dei var søner av ein Gjert Morgenstierne og Birgitte Glad -- men påstanden er velkjent frå eldre litteratur (som truleg Sverre Munthe byggjer på). Inntil vidare må ein nok likevel slå seg til ro med at det einaste ein veit om dei, er at faren heitte Gjert. Skulle einkvan koma over noko _dokumentasjon_ på opphavet deira, er eg svært interessert i å vita om det.

Guest Jan Søstuen

Denne familien blir omtalt av Finne-Grønn i artikkelen 'Oplysninger om familier i Oslo og det gamle Christiania' publisert i 'Norsk Tidsskrift for Genealogi, Personalhistorie, Biografi og Literærhistorie' bind 3, 1926 side 28-37. Her tar Finne-Grønn for seg familieforholdet mellom Glad og Morgenstierne. Barna som er nevnt er de samme som er nevnt i (1). Er det noen som har lest artikkelen og eventuelt har synspunkter på validiteten av Finne-Grønn sitt resonnement?

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.