Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#12851] Tromsø - Harald Andersen f. 1891

Recommended Posts

Gjest Åse K. Kristiansen

FT 1900 her på Digitalarkivet viser at han bodde sammen med foreldrene Hans Andersen f.1865 i Singsaas og Hansine Flemine Pettersen f.1862 i Malangen, samt søstrene Guri, Thora Petrea og Nansy Karoline.Trine Andersen, som ble hans kone, bodde i 1900 sammen med foreldrene i Karlsøy. Du finner sikkert besteforeldrene i FT 1875 og 1865 her på DA. Lykke til med videre søk, og ikke nøl med å spørre om hjelp. MVH Åse Kr.

• 4 år senere...
Gjest Anne Grete Mensen

Det er flere år siden dette ble debattert, men jeg prøver likevel: Jeg har nettopp oppdager at jeg er i slekt med Trine Andersen, som forresten brukte etternavnet Olsen etter faren Anders Olsen. Hun bosatte seg i Bergen og døde der. Jeg er svært interessert i å utveksle informasjon om henne, og ikke minst hennes etterkommere (evt på e-post).Med hilsen Anne Grete Mensen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.