Gå til innhold
Arkivverket

[#12933] Tolleiv Olson Vestvik fra Sveio f.1845, til USA 1879. Hvor ble han av?

Gjest Helga Kallevik,
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hello again Jean!Do you know where in USA Tolleiv lived? Did he live in Minnesota where his brother Ole lived? or did he live in North Dakotha? I have found in a local history book that his son Hans lived there.As you maybe can understand of what I have written here, I find a Hans Vestvig in Renville Co. ND in the 1910 Census (9). But I do not find a wife or children. Do you have any information about this? Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Marthaler

Helga, hi, I have not found any information on Tolleiv at this point. I will see my aunt later this week and will see if she ever recalls hearing of Tolleiv and his family.One of Ole Olson Vestvik's daughters, Ellen Andrina Vestvik born May 9, 1889 married a Henry Walen (whose family lived in Kandiyohi County also) who had homesteaded for several years in Swift Current, Canada and then sold the homestead to his uncles on the Walen side. He went back to Minnesota in 1915 and married Ellen and they then moved to Foster County, North Dakota. I just made a phone call to the youngest son of Ellen and Henry Walen and he does not recall ever hearing about Tolleiv, Helga or Hans but he is going to talk to his older siblings and see what they might remember. Tolleiv would have been an uncle to their mother Ellen so they may recall hearing something about him. Keep in touch and I will let you know if I find out anything on Tolleiv and his family. If you would like you can e-mail me at: marwendt@astound.net I hope we can find out something on Tolleiv. Jean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Tek opp att denne tråden. Har no funne eit ørlite 'halmstrå' når det gjeld Tollef sin son Hans E. Olson Vestvig (innlegg 15). Det kan sjå ut som han forflytta seg over frå ND i USA (1910 census) til Canada, truleg han eg finn som Hans Westvig i Western Land Grant (1870-1930). Ser då ut til at dette er i 'Swift couty', Sask.Ved søk rundt om på nettet finn eg ei dame ved namn Gjertrud Henriksdatter Mugaas frå Evanger, Voss. Ho er oppgitt til å vera f. 1866, utvandra frå Bergen 20.08.1891 (finn henne i emigrantprotokollen). Ho er då ugift tenestepike med ein son på 2 år.Ved frisøk på nettet finn eg att dama i eit slektstre. Fødselsår og em.år er det same. Her er det i tillegg opplyst at ho er gift med .... Vestvik og busett i Robsart Sask. Canada. Altså same område som denne Hans Westvig er busett etter 1910. Kan dette vera ein tilfeldighet eller er det kona til Hans eg har komme over, ikkje godt å seia.... Denne Hans om det er han eg leitar etter, var jo i så fall ein god del yngre enn henne (f. ca. 1879).På family Search finn eg henne også, her er ho oppgitt til å vera gift med Westvig about 1890.Dersom Hans Westvig i Swift county, Sask. Canada og Hans Vestvig i census 1910, Renville co. ND, Rockford twp er same person, kan ein då finna fleire opplysningar i 1910 census dersom ein har abonnement på Ancestry Com? Står der td. oppgitt kone og barn?mvh Helga Kalevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Har no sett ein gong til gjennom 1910 censusen for Renville Co. i North Dakota. Det ser ut til at Hans Vestvig var ugift i 1910. Men eg fann i tillegg ut at Nels Mugaas,eldste bror til Gertrude Mugaas, også budde i Renville Co Rockfors twp ND i 1910 census(sjå innlegg over). Eg finn han att også i 1920 på same stad.I BLM record for Renvill co ND, finn eg både Hans Vestvig og Nels Mugaas på 162N og 087 W . Hans registrert i 1906 og Nels Mugaas i 1907.Dette tyder på at Hans var nabo med Gretrude sin bror i ND før han flytta til Sask. Canada. at Gertrude er oppgitt til å vera gift Westvig i ND og busett i Canada i same området som Hans, kan kanskje tyda på at desse to vart gift ein gong etter 1910 og så flytta frå ND til Canada?Dersom det då er rett at Gertrude var fødd 1866, er det nok ikkje etterkommere etter desse to.Har nokon forslag til korleis eg kan få stadfesta om Hans Vestvig var den Westvig som gifte seg med Gertrude og kva tid dette event. skjedde? mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Tek opp att dette temaet i håp om at det kan vera nye lesarar som har idear til korleis eg kan komma vidare her event nye opplysningar om Hans Engel Vestvik (Westvik/Vestvig) eller foreldra hans, Tolleif Olson Vestvik og Helga Anfinsdatter Drange.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Etter 1 1/2 år løfter eg fram denne debatten igjen. Har ikkje komme vidare med spor ettre Tolleiv Olsen Vestvik eller sonen Hans Engel Vestvik. Kanskje nye brukarar siste året kan gi nye spor eller idear til søk?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Løfter fram denne enno ein gong. Har funne familien utflytta frå Sveio (i dei scanna kyrkjebøkene). Her brukar dei Haukaas som etternamn. Budde truleg der då dei emigrerte:Utflytta frå Sveio: 20. juni 1882: Tollef Olsen Haukaas f. 1845 til AmerikaHustru: Helga Anfinsdatter f. 1841 Barn: Olina f. 1874 Hans Engel f. 1879.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Takk skal du ha. Prøver å tyde det som står bak namnet. Men litt vanskeleg å sjå. Ser ut til at der står 30 år og S (Single?). 30 år i 1910 stemmer jo med at han var fødd i 1879, (25.08.79 i flg kyrkjeboka for Sveio). Født i Norge, men kan nokon sjå kva som står framfor Norwegian? Og kva som står i neste rubrikk bak Norwegian. Kan det stå near Haugesund?Ser i alle høve ut til at dette er rett person, og at han då nytta etternamnet Westvig, sjølv om det står oppført Haukaas i kyrkjeboka då familien flytte ut. Har som nemnt over, funne bror til faren sin familie og at dei brukte Westvig, så om dei hadde kontakt i USA var det vel kanskje også naturleg å bruke samme etternamn.Har framleis ikkje greid å finne spor etter faren, Tollef (Tolleph) Olson Westvig f. 1845.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Det står Nor-Norwegian som fødested for Hans, i neste kolonne står det Nor-Norwegian som er fødested for hans far, og i neste står det også Nor-Norwegian som er fødested for hans mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Jeg vet ikke hvorfor bildet denne gang ikke blir større når du 'klikker' på det, men hvis du 'saver' det, kan du deretter forstørre det så alt kan leses.Det står at Hans er 'head' - 'husvert', og immigrasjonsåret ser ut som 1883.De som bor hos ham på farmen er John Erikckson, 45 år, enkemann, og hans svoger. Videre enken Gertrude Hormoset, 43, og det som antagelig er hennes 4 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk skal du ha Knut!Stemmer det at han er Single? I så fall må svogeren vera mannen til søstera hans. Kan det vera enkemann etter Olina f. 1874, mon tru? Ho ville ha vore 36 år i 1910, så ut frå alderen er jo det mulig.Emigrasjonsår 1883 er jo heller ikkje så langt av vegen frå det som står i kyrkjeboka for Sveio (juni 1882).Kanskje eg skulle sjå om eg finn noko på Olina Erickson....mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ser at under barna til Gertrude står det oppført ein Walter Johnson 8 år. Kan det vera son til John Erickson og ei event. søster av Hans Olson Westvig, mon tru?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ser at under barna til Gertrude står det oppført ein Walter Johnson 8 år. Kan det vera son til John Erickson og ei event. søster av Hans Olson Westvig, mon tru?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ja, siden John er svoger, så må han ha vært gift med en søster av Hans.Walter Johnson derimot er født i ND av svenske foreldre.Skal se om jeg kan finne ut hvem John Erickson kan ha vært gift med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Har foreløpig ikke funnet John Erickson, men derimot Gertrude. Hun bor i 1900 census i Wisconsin hvor vi ser at alle de 5 barna hennes var født. Det ser ut som korrekt navn på hennes mann var Tormoseth. Da hun ble enke flyttet hun altså med barna til Renville, ND. Hvorfor ?1900 United States Federal CensusName: Gertrude Tharmoseth Home in 1900: Sumner, Barron, Wisconsin Age: 33 Birth Date: Nov 1866 Birthplace: Norway Race: White Ethnicity: American Gender: FemaleImmigration Year: 1891 Relationship to head-of-house: Wife Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Mother: number of living children: 5 Mother: How many children: 5Spouse's Name: Esten Marriage Year: 1893 Marital Status: Married Years Married: 7 Residence : Cameron Village, Barron, WisconsinHousehold Members: Name Age Esten Tharmoseth 36 Gertrude Tharmoseth 33 Olena M Tharmoseth 6 Martha L Tharmoseth 4 Einart A Tharmoseth 2 Gertie R Tharmoseth 5/12 Ludve Tharmoseth 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

For riktig å komplisere ting, så kan vi se på Folketellingen i 1865 fra gården Tormoset. Der finner vi Østen Eriksen som altså blir til Esten Thormoseth i USA.Vi ser han har en bror Johannes Eriksen, men han er litt for gammel til å være John Erickson i 1910 census, men hvis det er ham, så er han svogeren til Gertrude og ikke til Hans.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Jeg slo opp i kirkeboka for Sveio og fant at Hans Engel var født den 25. aug. 1879, og døpt 28. sept. 1879.Olina var født 20. juni 1874 og døpt 30. aug. 1874. Ved denne dåpen er foreldrenes fødselsår endret til 1844 for Tollef og 1843 for Helga, og ekteskapsdatoen er angitt som 20. juni 1873.Fødselsdatoene er viktige mht. US census for 1900 som angir hvilken måned og år personer er født i, så nå blir det lettere å finne Hans og Olina i 1900 census.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk skal du ha for opplysningane, Knut.Er det mulig å søkje på US census for 1900 uten ab. på Ancestry.com? Eg var ikkje klar over at f. dato var med i 1900 census elles kunne eg søkt opp dette i kyrkjeboka for Sveio sjølv, men takk for bryderiet i alle fall. Har sett ulike f. år for både Helga og Hans tidlegare også.Hadde vore moro å funne ut meir om desse folka. Helga var tanta til mi mormor. Mormor var oppkalla etter henne og eg er oppkalla etter mormor, så det er altså frå denne Helga eg har namnet mitt.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

HEi!No er nok ikkje Family Search heilt til å stole på, men der finn eg altså Helga Anfinsdatter Drange f. 29. aug. 1841. Foreldra var Annfin Torstenson Drange og Malene Gregoriusdatter. Denne delen av Sveio (ma. Dronge), høyrde på den tida til Finnaas, så eg skal sjå om eg finn Helga i scanna kyrkjebok for Finnås for å få rett f. dato.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Det ser ut til at 1841 er rett f. år for Helga. Eg finn henne i scanna kyrkjebok for Finnås Mini 1836-50, fødte 1841 s.46 4. nederste linje: F. 18. august døpt 29. august: Helga, ægte, Forledre: Andphind Tollfsen Drange og hustru Malene Gregoriusdatter.Skal sjå om eg finn Tollef Olsen Vestvig også, men her er eg usikker kva kyrkjebok eg skal leite i. PÅ den tida var Sveio oppdelt, fleire garder høyrde til Finnås (i dag Bømlo). Andre garder høyrde til Stord eller Fjellberg.mvh Helga Kallevikmvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk skal du ha Lars.Har funne f. dato for faren Tollef i Kyrkjeboka for Finnås s.77:Tollef f. 12. januar 1845 og døpt 23. januar 1845. Foreldre Ole Johannessen Westvig og hustru Siri.Veit at Tollef hadde ein bror med familie i Minnesota, så det er vel mulig dei reiste til same stad. Eg har hatt kontakt (via E-post) med etterkommere etter denne broren, men dei hadde aldri høyrt om Tollef og familie.I flg. bygdebok for Sveio og gamle Sunnhordlands slekter er det oppgitt at Hans Engel budde i Nord Dakota. Det står ingenting om kor foreldra slo seg ned eller om søstera, så der er vel ein mulighet for at desse dødde tidleg og at Hans enten døde som ungkar utan etterkommere eller flytta rundt i USA slik at det vert vanskeleg å finne noko meir.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.