Gå til innhold
Arkivverket

[#12933] Tolleiv Olson Vestvik fra Sveio f.1845, til USA 1879. Hvor ble han av?

Gjest Helga Kallevik,
 Del

Recommended Posts

Gjest Kurt Østbye

Ved search på 'Westvig' på websidene til Saskatchewan Genealogical Society, får vi opp at Hans, f. 1879, Gertrude, f.1866 og Gertrude, f. 1899, alle er begravet i Robsart.Det kan derfor ikke være noen tvil om at dette er Vestvik-familien fra Minnesota som flyttet til Robsart. Som non-member av SGS får jeg imidlertid ikke opp årstallene de tre ble begravet i Robsart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Tusen takk til Knut og Mariann!Ja, dette ser ut til å vere full klaff. Gertrude f. 1899 er datter frå første ekteskapet til Gertrude. Sidan Gertrude Mugaas Thormoset er oppgitt som enke og Hans Vestvig som single i census 1910 for ND, så må dei ha gifta seg etter dette. Det vil seie at Gertrude har vore rundt 45 år. Det ser då ikkje ut til at dei har felles barn. Følgeleg ingen etterkommere etter Hans Olson Vestvig.Då spørst det kva som skjedde med Oline. Ser ut som ho var gift med John (Johannes) Erickson og død før 1910 (John er jo oppført som enkemann saman med Hans i ND i 1910).Kor var John Erickson i Census 1900. Var han saman med Hans då også? sjå inlegg 49 frå Lars Johannessen:'Hans O Vesvik bor i 1900 i Colfax twp., Kandiyohi Co., Minnesota. Jeg finner ikke foreldrene eller søsteren i samme folketelling.'KVa med Henriette Eriksen 4 1/2 år i 1895. Var ho datter til Oline? og er ho død før 1900?Sjølv om det ser ut til at Hans ikkje hadde etterkommere greier eg ikkje leggje dette frå meg utan å ha sjekka alle andre muligheter for etterkommere etter denne familien.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!No vart eg faktisk litt i stuss... Hadde Hans og Gjertrude felles barn likevel???Results: Surname Given Name Year Of Burial LocationView Westvig Harry 1911 Robsart View Westvig Hans 1879 Robsart View Westvig Gertrude 1866 Robsart View Westvig Gertrude 1899 Robsart View Westvig Olina Martha 1893 RobsartKven ver Harry Westvig f. 1911 ? Han kan ha vore son til Gjertrud og Hans f. 1 år etter census 1910. I så fall kan der faktisk vera nolevande etterkommere etter Hans.Olina f. 1893 er nok Gjertrude si datter frå 1. ekteskap. Ho var 11 år i ft. 1905 for Wisconsin, og ser her ut til å ha fått stefaren sitt etternamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Det var jo en interessant mulighet, Hans må jo være kandidat nr. 1 som far til Harry født i 1911.Ellers ser det vel ut som om Thormoset-barna til Gertrude har skiftet navn til Westvig da hun giftet seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Så var endå eit spørsmål løyst. Byrjar å bli ein ganske lang 'følgjetong' dette no. Tok eit 'Google søk' på 'Harry Westvig' og fekk eit treff: 'Naming in Canada':....'Henry and Harry's Butte, near Shaunavon, Sask.; is named after two half-brother,s Henry Thormoset and Harry Westvig who homesteaded threre....'Dette må jo vera bevis nok på at Harry Westvig var son til Hans og Gjertrude Westvig. Så då vert det spanande å finne ut om Harry også hadde etterkommere. Sidan han har fått ein stad oppkalla etter seg, og det står at han 'homesteaded there', må han i allefall ha vakse opp og gjort seg 'bemerka i historia'. dette blir meir og meir spanande.Prøvde meg på å sende ein E-post til SGS med spørsmål om desse personane, men den kom i retur med beskjed om at adressa var feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk skal du ha!Prøvde å søkje på 'Henry og Harry,s Butte'.Fekk opp mange treff med info om denne 'fjelltoppen', til og med fleire kart med namnet på. Men ikkje fleire treff på Westvig der.Skal også prøve meg med ny E-post til etterkommere etter Tollef Westvisg bror Ole (inlegg 24-27 over her). Om ingen hadde høyrt om Tollef, kan dei jo har høyrt om Harry som levde i litt 'nyare tid'.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.