Gå til innhold
Arkivverket

[#12958] Ole Eriksen Aarland f. 1851 i Sund sogn - Minnesota USA

Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Lars E. Øyane du skriv følgjande i innlegg nr. 45Då Carl Erickson døydde i Swift Co., MN 15.5.1968, er jentenamnet til mor hans ''unknown''. Har du funne at denne Carl var son til den Ole Erickson som eg leitar etter?Er det fleire telefonnr. til dei ymse county som denne familien budde i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Nei, eg har ikkje noko prov for at Carl Erickson var son av Ole og Johanna, men me veit at han var fødd i mars 1890! Det er rett nok eit år avvik mellom fødselsåret oppgjeve i trygderegisteret kontra dødsfallsregisteret, men det er nok svært sannsynleg dette er ''din'' Carl!Du kan freista ringa Swift County Treasurer: (320)843-3544 eller fax (320)843-2275, men eg veit ikkje kva dei eventuelt kan hjelpa deg med, bortsett ifrå å stadfesta dødsattestane til Carl og Sampson? Dei har ogso vigselsregisteri, men dei er mykje meir tidkrevjande å fara igjennom, så du kan ikkje venta dei vil gjera det på telefonen!Elles lyt eg gjenta at du so absolutt bør få tak i nekrologane for Ole, Johanna og eventuelt for dei av sønene som no er attfunne! Om du gjev meg ein dag eller to, kanskje eg kan klara i alle fall ein av dei...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nett motteke ei melding frå venninna mi i Minnesota, som til vanleg hjelper meg med nekrologar, om at ho dreg på ferie i dag og at ho ikkje kjem att før i midten av mai. So du lyt nok likevel ta kontakt med the Chippewa County Historical Society for å få tak i nekrologane (obituariene) etter dei ulike Erickson-personane!Lukke til vidare!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Dersom Carl Erickson hadde barn i første(?)eksteskap, då skulle vel dei ha vore i FT for 1920 i Chippewa Co MN? Sidan han var enkemann i 1930 og hadde ingen heimebuande barn på dette tidspunktet kunne det tyde på at han var barnlaus? Sidan han i 1920 budde i heimen til foreldra så var han nok enkemann uten barn i 1930 også. Om han vart gift etter 1930 veit vi vel ingenting om før vi får dødsattesten hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

For eit par dagar sidan hadde eg besøk av ein slektning frå Barnesville i Minnesota. Ho kunne hugse at ho som åtteåring var på besøk saman med foreldra sine hos nokon i Montevideo i Chippewa Co. Den gangen og heller ikkje sidan var ho obs på at dette var slekta hennar. Ho hugsar to gamle, men kven dei gamle var visste ho ikkje. Når så eg fortalde henne at dette gamle paret var onkel og tante til mor hennar så vart ho ganske overraksa. Denne dama ville også prøve å sjekke opp i dette. Korvidt ho ville finne ut av noko er ikkje godt å seie. Så får vi i mellomtida håpe på at ein dødsattest eller det dei kallar 'Obit' kan dukke opp, enten på Ole, Johanna, Carl eller Louis Erickson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er det mulig å finne ut hvem konen til Ole Erickson var? Etter det jeg har lest her så ble het hun Johanna Anderson og var født i august i 1859 og kom fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kontakta the Chippewa County Historical Society? Det vil vera svært vanskeleg og arbeidskrevjande å leita etter opphavet hennar utan fleire opplysningar, men hadde du hatt nekrologen (obituary'en) hennar, er det svært sannsynleg at det står der!So vidt eg veit, er det i dag vanleg arbeidsdag i Amerika, so kvifor ikkje freista å ringja bort der i dag, om nokre timar...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Eg har vore i kontakt med Chippewa County Clerk of Court og fått oppgjeve at far Johanna hette Hans Anderson og mora hette Sonja (?). Dei hadde bare info om foreldra og svært og ingenting anna. Er det mulig å finne noko om Johanna på dette grunnlaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje, om du snakka med Chippewa County Clerk of Court, spurte du dei ikkje ogso om fødselsdatoen som var oppgjeen for Johanna?Eg ser hjå FamilySearch at det var ei Johanna Hansdotter, fødd på Stord 14.8.1859, som hadde foreldri Hans Andreasson og Synneva Monsdotter. Kanskje er det ho?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Eg spurte diverre ikke etter fødselsdatoen hennar. Dersom det er den rette familien du har funne på Stord, hadde ho søsken der som hadde etterkomarar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville ikkje nytta for mykje tid på denne saki før du eventuelt kan få stadfest gjennom ein nekrolog at dette er rette jenta, men om du vil, kan du jo sjekka ut FT1865 for Stord her på Digitalarkivet og deretter eventuelt sjå i bygdebøkene for Stord kva du finn!? Dei bøkene har ikkje eg tilgjenge til.Lukke til vidare!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Jo Terje, her tror jeg du er på rett spor! Johanne Hansdtr. kom fra Uglenes. I ættesoga for Austevoll. bd. III, side 268 står det at familien reiste til USA i 1866 med tre barn. De var bosatt i Ridgeway og Clarkfield, Minnesota. Det står også at Johanne Hansdtr f. 1859 var gift med Ole Eriksen... Søsknene til Johanne var Mons f. 1855 og Anders f. 1863. mvh Lars J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

BLINK! Applaus, Lars! Igjen!Klarte ikke dy meg for å sjekke opp Johanne i 1865-tellingen. Finner henne i Fitjar: Lenke'På Uglenes, som i dag hører til Austevoll. Så da, i Austevoll gard og ætt, band 3, side 268:Hans Anders Andreasson, Stolmavågen, ca. 1827-1905. Gift i 1851 med Synneve Monsdtr. Nordeide, f. 1823 (Nordeide 92). Born:Anne Johanne 1852-1864,Mons, f. 1855,JOHANNE ANDRINE, f. 1859, GIFT MED OLE ERIKSEN!Anders, f. 1863.Dei reiste til USA i 1866 med tre born. Busette i Ridgeway og i Clarkfields, Minn. Far til Anders var Andreas Monson, Sotlmavågen. Hans og Synneve var plassfolk. I 1865 er Hans nemnd som husmann utan jord, fiskar og dagsarbeidar.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lars J.! Vi er visst på nett samtidig - godt jobba, du også! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Godt jobba! Tenkte litt i same baner eg også og har lett gjennom ein del av Austevolls bøkene. Det er på ein måte eit slektsforhold i mellom desse to. Ikkje det at dei var i slekt, men mor til Johanne var søster til onkel til Ole (dvs. Ole si tante Christi Larsdtr. Aarland var gift med Ole Monsen Nordeide) Ole og Christi reiste også til Amerika i 1866. Så det er nok truleg grunnen til at dei vart gifte. Ole har truleg reist til tanta si i USA og på den måten kome i kontakt med Johanna, så enkelt kan det ha vore.Nå gjenstår det å finne ut om det er etterkomarar av Ole og Johanna i USA eller einkvan annan stad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Eg skeirv nok litt feil der. Christi Larsdtr. var gift med Ole Larsen Søreide 'Ola i Eio' Dei for til Amerika i 1866. Mor til Johanne var Synneve Monsdtr. f. 1823 og foreldra hennar var Mons Evensen Nord Eyde f. ca 1797-1869 og Johanne Monsdtr. Kolbeinsvik 1800-70. Far til Johanne var frå Stolmavågen, men eg finn ikkje han i ættesoga for Våge (Møkster sogn). Uansett så veit vi no kven Johanne var og kvar ho kom i frå.Nå er eg veldig spent på å sjå om det let seg gjere å få meir opplysningar om etterkomarane etter Ole og Johanna Eriksen (Erickson)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å sjå at forskingi gjev resultat! So då er det berre å ringja the Chippewa County Historical Society på tel.: (320)269-7636, og nekrologane (obituariene) vil snart vera på veg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du Johanne og familien når de emigrerer via Quebec: LenkeEllers har jeg plundret med Andreas Mons. Stolmevåg, finner verken ham, eller sønnen Hans Anders Andreassen Uglenes (annet enn i FT1865, hvor det står han er fra Sund sokn), som skal være født ca. 1827. Det er to Hans Andersen døpt i Sund 1827, men ingen har Andreas Monsen til far. Den siste, Hans Andreassen døpt i 1827, er sønn av Andreas Angell og Anne Hansdtr. Dem finner jeg heller ikke igjen i Sund. En Andreas Angel var baker i bydn, og 46 år allerede i 1801 - kanhende var det behov for baker i Stolmavågen, men jeg har ikke funnet ham gift med noen Anne Hansdtr. En liten nøtt, dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig: Synneve Monsdtr. Nordeide var ikke fra eneste av Mons Evensens barn som emigrerte.Broren Johannes f. 1834 reiste til USA med tre av barna i 1892(han var gift med Anne Endresdtr. Eikholm. Deres datter Helga kjenner du jo til, hun var gift med Mons Svends. Vaage og bodde i Lisbon, MN - denne Mons var jo først gift med Marthe Eline Thomasdtr. Søre Aarland).Broren Ole f. 1840 reiste til Iowa 11. mai 1868 med kona Guri/Gjøri Rasmusdtr. Sandvik (og halve Heimark og Nødshilder samtidig), og broren Knud f. 1840 reiste til USA i 1864.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Det var nok lite truleg at det var bakar i Stolmavågen, men derimot var det nok baker i Kvalvåen på nordsida av Stolmen. Der var det bakeri og den bygningen eksisterer den dag i dag, men det er nok bort i mot 100 år sidan den har vore i drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Det var nok fleire frå sørsida av Huftarøya med på turen til Quebec. Bl.a så reiste også Stark Anderson (Størk Sakariasen Brekke) med Victor Emmauel frå Bergen 1. mai og ankom Quebec juni 1866. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Ang far til Hans Andersen: Det er en mulighet for at bygdeboka har feil etternavn. Ved søk på FamilySearch ved giftermålet mellom Hans og Synneve, står farens etternavn oppgitt som HANSEN. Og da er det mulig at Hans er den som i FS står oppført som født i 1827, av foreldre Anders Hansen og Guri Olsdtr. Men foreløpig har jeg ikke funnet mer om disse, det er et spor iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan avkrefte den teorien, Lars:Anders Hansen Steinsland og Guri Olsdtr. Hummelsund får sønnen Hans Andersen 8. juli 1827. Denne Hans er gift med Sønneve Monsdtr. Hummelsund (1828-1907). Hans dør på Steinsland 7.8.1900, og paret har barna Anders 1859, Mons 1862 og Knut Olai 1864. Dette er ikke Johannes foreldre, og det er lite trolig du har funnet rette giftemål mellom Hans og Synneve!Det er ikke dermed sagt at Hans Anders Andreassens farsnavn (Andreas Monson) fra bygdeboka er riktig, det gjenstår å finne rette dåp og far...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.