Gå til innhold
Arkivverket

[#13123] Søke-mulighet


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Til Tor:Webcens ville nok klara det heile mykje fortare, truleg med noko slikt som 1% av ressursbruken. Problemet er at den opererer på ein statisk database, som då måtte genererast på nytt t.d ein gong for døgeret. Det kan la seg gjera. Eg skal tenkja gjennom alternativa i ledige stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Berre for å slå det fast: Brukarforumet på DA er og har alltid vore ei tilleggsteneste, og bør derfor ikkje legge beslag på for mykje av ressursane til dei svært få som arbeider med DA.Eit landsomfattande søk i kyrkjebøker t.d. vil vere mykje viktigare å bruke Oldervoll sine ledige stunder på!Dermed ikkje sagt at eg ikkje tykkjer debattforumet har sin plass, tvert i mot, det er det eg les fyrst og sist kvar einaste dag, til og med før vermeldinga, men vi må sjå på proporsjonane her.At Oldervoll ikkje interesserer seg for slektsgransking får vi berre ta til etterretning, (det er verst for han!) - derimot har han gang på gang vist at han interesserer seg for slektsgranskarar, og det skal vi alle vere takksame for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Før jeg tilfeldigvis rammet Digitalarkivet i internett , hadde jeg bare noen erfaring med 'botanisk slektsgransking' ( taksonomi av tang ). Poengen min: Kanskje det er delvis for DAs skyld at det finnes så mange begeistrete slektsgranskerer i Norge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Fjedsgård

En bitteliten tanke - siden Jan O. har fått opp en funksjon som gir melding om at vi har lagt inn innlegg i en debatt, er det mulif å legge til slik at Nummer og evne blir en del av denne melding?Da kan man sende disse til egen mappe og søke på demm der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Til Jan (26):Jeg regner med at du tenker, men litt mer input fra min side. Dersom du går for en webcens løsning så kan det kanskje være to søkeknapper på temasiden. En for 'Historisk søk i tema' og en annen for 'Gå til tema #/ Søk i tema siste døgn/(uke)'. Dermed får du vel frigitt de ressursene som nå går til søk i tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.