Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#13521] Ingebrigt Andersson Rønne, f. 1834 Luster i Sogn, flytte til Ålesund - lagnad??

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ingebrigt Andersson, fødd på garden Rønnei i Luster 3.5.1834, flytte i ung alder til Nordland og gifte seg i Hadsel 21.5.1861 med Marit Knutsdotter, fødd på Kavli i Grytten 20.9.1828. Ingebrigt og Marit flytte snart etter til Ålesund der Ingebrigt i 1865 var sjauar og dagarbeidar. Han skreiv seg då med ættenamnet Rønne. Ei dotter er kjend:a. Petra Marie (Rønne), fødd i Nordland kring 1858, levde i 1865.Eg har so langt ikkje vore i stand til å finna denne huslyden att i seinare kjelder. Er det nokon som kan hjelpa meg? Utvandra dei kanskje til Amerika?Med hjarteleg takk for hjelpi!Lars E. Øyane

• 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg tillet meg å blåsa litt vinterstøv av dette spørsmålet frå Ålesund. Eg lurer svært på om nokon har høyrt gjete denne huslyden?Hjarteleg takk for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.