Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'kvamme'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 3 results

  1. Else Hans Datter født i Askevold (Askvoll) (far: Hans Hansen) og Halvor Fredrichsen født i Leirdal (Lærdal) (Fredrik Olsen) gifter seg i 1834: https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000009379523 Her litt meir info: https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000009450046 - ho frå Wærøen (Værøy), han Og får sonen Hans 4-jan-1835: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000040124975 Else, ref. Askvoll BB: https://www.nb.no/items/7d8e4ccc83e14931a7373a22667c8866?page=243 Det er ikkje nevnt noko her om kva som vidare skjedde med Else f. 1795. Kirsti med mann nr. 2 og barn ved FT1801: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01058400001294 MEN, Else Hansd. nevnt som 60 år og mor til Kirsti må vere feil, for mor til Kirsti heiter Janikke Rasmusdtr. - kan denne Else heller være dottera ca. 6 år gamal? Halvor fødd 1811, med mor frå Richum (Rikheim) og far frå NedreQuamme: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000013800436 Kva skjedde med Else og Halvor etter at dei fekk sonen Hans i 1835? Sonen Hans gifter seg i Bergen i 1859: https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000000195530 - Kva skjedde vidare med han og kona? Tillegg til info i bygdeboka: Hans f. 1899 døydde i Askvoll i 1850. Nils f. 1807 vart gift og døydde i Bergen i 1888. Elias f. 1813 døydde i Bergen i 1871 (spedalskhet).
  2. Har Statsarkivet i Bergen jordskiftekart med navn og skisser fra utskiftningen på gården Kvamme i Kvamsdalen omkring 1900? Gården lå den gang i Haus/Arna Herad, nå i Bergen kommune.
  3. Eg vil i kveld ta opp til drøfting ein huslyd som flytte, ho frå Luster og han frå Hamre, til Bergen. Dei gifte seg i 1865 og fekk fem born, som eg kan påvisa, men to av dei døydde i 1876 (av skarlagensfeber). Likevel levde det att fire døtrer etter kona då ho døydde i 1917 (sjå dødsmeldingi nedanfor)! Dødsfallet til faren Askild finn eg ikkje! Eg finn heller ikkje vigsli til eldste dotteri som først hadde to søner med ein gift tobakkshandlar frå Tysvær, men som sidan tydeleg gifte seg med barnefaren... Slik ser manuskriptet mitt ut: ~~~~~~~~~~~~ NB: Etter mange spennande og nyttige innlegg er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #16 under! Her er huslyden i FT1865 med ei dotter: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01038249016422 Her er huslyden i FT1875 med alle fem borni: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052295031469 Eg finn dei ikkje i FT1885! Her er huslyden i FT1891 - berre foreldri med to pleieborn, m.a. ei godt vaksi Mathilde: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052994046874 Her er huslyden i FT1900 - foreldri med fødestad Bergen og ei dotter Mathilde(!): https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037335038174 Her er huslyden i FT1910 - berre foreldri utan born: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036708084559 So fann eg dødsmeldingi etter Kristine Andersen frå 1917, og den syner at ho hadde enkjemannen og fire myndige døtrer, alle i Bergen: Marie, Anne, Andrea og Mathilde: https://media.digitalarkivet.no/view/27860/195?indexing= Ser me på manuskriptet over, ser me at det her må liggja føre ei viss «namneforvirring»? Særleg denne Mathilde er ein «mystisk person». Er ho kan henda vorte adoptert? Er det ho som budde hjå Anna Marie i 1910: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036708056868 Elles har eg vanskar med å tolka bustadane og opphavi til Askild Andersen og foreldri hans frå Hamre/Hosanger, so der treng eg lokal ekspertise... Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.