Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#48146] Peder Sørensen Pedersen f. Hansted, Jylland 1884

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har i nokre år leita etter kven(enkemann og maskinist f.1883) Peder Pedersen, Haugesund som vart far til Elande Marie Graves f. 24.06.1905 i Meløy(Nordland).Eg har ikveld løyst eindel av gåta!Eg fann Peder Sørensen Pedersen f.1884 i Hansted(?)Jylland, han gifta seg 18.02.02(iflg. lysingsbok) i Haugesund, og vart enkemann 30.07.04.Det eg(og andre) har undra oss over, er kvar det 'Graves' namnet til Elande Marie kom frå.Far til Peder Sørensen Pedersen heitte Graves!! Pedersen, eg føler nesten eg har gjort eit gullfunn ikveld :-)))Men er det nokon som veit kvar det vart av denne mannen? Han var jo berre ein unggut, så vil jo tru at han gifta seg oppatt seinare?Er det nokon som kan hjelpa barnebarnet (80 år) til Peder S Pedersen med opplysningar om bestefaren hennar?Venleg helsing Mariann.

Gjest Litta Olsen

Det finnes et Hansted både i Skanderborg og Thisted Amt, men jeg finner ikke Peder i kirkebøkene der for 1884. Jeg vil tro at Thisted er mest sannsynlig, siden han også er konfirmert der i 1898, nærmere bestemt i Rær. Desverre er ikke kirkebok i for denne perioden tilgjengelig på nett. Ved søk i folketelling 1890 for Hansted kan jeg ikke finne hverken Peder eller Graves, så jeg skal prøve om de kan finnes i nabosokn.Litta

Gjest Mariann Stokken

Wow!! Tusen hjartelege takkar til dykk som har funne dette!!!Det er storarta!!Eg ringde til barnebarnet igår etter eg hadde funne det eg fann, og sa at eg ville leggja dette ut, og spørja om det var nokon som kunne hjelpa. Men hadde ikkje venta så mykje interessanne opplysningar(kanskje ikkje noko i det heile)!!No skal eg leita etter mogelege barn i Hgsd. Spennande!!Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Eg kunne ikkje finna barn av Peder og Kristine f. mellom 1905-1907. Men dei flytta kanskje?eg finn dei ikkje blant utflytta, heller ikkje i gravstad registeret på Dis-Norge.Eg har iallfall sendt mail til Liz Borgaard i Danmark, om ho kan hjelpa med meir opplysningar frå Danmark. Kanskje ho også veit meir om han i Norge, ynskje, ynskje :-))Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Fekk svar med ein gong frå Danmark. Men ho visste berre fødselsåret til Peder, ho skal prøva å finn han i krk.boka seinare.Ho visste ingenting om hans liv i Norge, tek med glede imot fleire innspel :-)Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Eg undrast på om Utsira er under Torvastad?Det er iallfall det i Krk.bøkene, men eg kan ikkje finna noko om det på Dis-Norge sine sider om bygdebøker(heller ikkje i dei sidene som er lagt ut av Karmøy bygdebøker).Viss det står under Torvastad kan kanskje nokon prøva å finna foreldra til Kristine Tomine Kristoffersdtr. Kristoffer Danielsen (f.ca.1820) og Gunnhild Oline Johannesdtr.(f.ca.1840) bs. Klovning, Utsira.Eg er kun interessert i om det står noko om Kristine Tomine, dvs. hennar ekteskap((3) her i debatten) med Peder Sørensen Pedersen, og kvar dei budde.Viss ikkje eg får nokon respons her, prøver eg med ein ny debatt.Venleg helsing Mariann.

Gjest Johan Arthur Hansen

Første delen av innlegget kom ikke med. Vi prøver en gang til.Utsira lå nok under Torvastad prestegjeld på denne tiden. I Utsira bygdebok står det følgende på side 356, nr. 9: Kristine Tomine Kristoffersdtr. f.13.9.1872 på Klovning, hun ble gift jensen, til Danmark. Hun var datter av Kristoffer Danielson 1823 - 4.2.1900 og Gunhilde Oline Johannesdtr. f.5.11.1840 på Klovning død 5.11.1925. Det var andre ekteskapet til Kristoffer som hadde 6 barn med første kone og 9 med den andre. Mvh. Johan Arthur Hansen

Gjest Mariann Stokken

_Det_ står det respekt av :-))Det stod altså ingenting om Kristine Tomine og Peder Pedersen?Men eg har iallfall funne noko anna interessant :-)Sjå her: LenkeSå var det å leita etter opplysningar om denne sonen, som vonleg levde opp, slik at eg kan finna mogelege etterkomarar, som kanskje veit noko :-)))Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

_Kan_ vera rett, men veit ikkje.Den 'rette' vart f.03.10.1898, eller 03.09.1898(det er spørsmål bak oktober, og september er overstroke), skal prøva å finna meir imorgon når kontora opnar.Venleg helsing Mariann. PS:dåpen er å finna i november 1898, viss det har interesse for nokon.

Gjest Mariann Stokken

Eg oversåg nok ditt innlegg nr.2 Johan Arthur :-) Dei kom inn på same tid, og eg såg det ikkje..Javelja, tilbake til Damnark altså!!Greit å få vita det!!Kanskje den fjerne slektningen med heimeside(5), som eg allereide er i kontakt med kan hjelpa.Då er vel neppe den Torvald over her den rette.Takk til deg Johan Arthur!!Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Når eg var 'inne' og kikka etter eg hadde skrive forrige innlegg, såg eg at eg har nok sett det, men ikkje sett bort til høgre på kven som var foreldre.Berre lest Kallevig og ....nei ikkje den Torvald heller!Takk igjen!Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Det er noko som ikkje stemmer her.Kristine Tomine(?) kallar seg Tomine Klovning i FT 1900. I krk.boka når Torvald vert døypt/konfirmert står det Tomine johannesdtr! Men faren var då verkeleg Christoffer Danielsen, mora heitte ...Johannesdtr!!Er det Kristine Tomine Christoffersdtr som har fått Torvald eller er det ei anna?Det vart(etter det eg har sett no) ikkje døypte andre Tominer som kan passa på Utsira, men eg får ikkje dette heilt til å stemma.Kan du Johan Arthur(eller nokon andre :-) sjå i bygdeboka der familien til Kristine Tomine er nemnt, om det matchar med nokre av namna til fadrane, då vesle Torvald vert døypt?Isåfall _må_ det vel vera rett.Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Eg sat og leita etter Torvald sitt mogelege giftarmål. Då kom eg over ei som heitte Dagny Jakobine Kallevig som gifta seg i 1928-29, far Sven Mathias Kallevig, mora heitte Tomine Kallevig!Fann giftarmålet deira i 1901(lysingsbok) Sven osv... og Karen Tomine Liknes(f.Åkra): far Johannes Danielsen (han er forøvrig ein av fadrane til Dagny Jakobine)Ei som heiter Janna Johannesen er fadder på både Torvald og Dagny Jakobine!!Dette skjønar eg mindre og mindre av!! Sjå på FT1900(13).Dei to Tominene, ei Liknes og ei Klovning, kven av dei var mor til Torvald????? Mest sannsynleg frk. Liknes(avdi både ved dåp og konf. er Tomine Johannesdtr reg. som mor!!), sjølv om den andre står oppf. som mor i FT.Venleg helsing Mariann.

Liknes på Åkra kan nok være rett plass. Her bor Johannes Danielson f.1840 g.m Hansine Johannesdtr. f.1843 fra Utsira. De hadde bl.a datteren Karen Tomone f.1873. Det står ellers: ' I 1928 gav Gjertrud Karine (2 kona til Johannes bruket her til pleiedottera Dagny Kallevik født 1907, som var dotterdotter hennar' Mor til Karen Tomine var Hansine. Johannes ble i 1886 gift 2 gang med Gjertrud Karine Asbjørnsdtr. Kilde Åkra bygdebok side 606 bruk nr. 2 Mvh. Johan Arthur Hansen

Svend Mathias Toresson f.1880 var sønn av Tore Østensson Vågabøen f.1851 d.1887 og Inger Andersdtr.Velde nordre f.1856. De bodde på Vågabøen som var en del av Kallevik. Kilde Avaldsnes II, side 183, bruk 6 nr. 2 Mvh. Johan Arthur Hansen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.