Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#48146] Peder Sørensen Pedersen f. Hansted, Jylland 1884

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Godmorgon Johan Arthur, og takk til deg :-))Ja, det var det eg tenkte at desse to Tominene var syskenbarn.Mødrene var systre, det ante meg nok då eg igår kveld fann desse namna.Men kvar vart det av Torvald skal tru, det hadde vore moro å visst sjølv om han no ikkje er så interessann lenger, sidan han ikkje var son til den Tomine som gifta seg med Peder Sørensen Pedersen.Venleg helsing Mariann.Venleg helsing Mariann.

Gjest Johan Arthur Hansen

Dagny Jakobine ble gift med Tyco Joacim Torgersen f.6.4.1915 død 5.2.1985 og Dagny døde 11.5.2004 og de er begge gravlagt på Åkra kirkegård. Så får vi se om vi kan finne Torvald. Mvh. Johan Arthur Hansen

Gjest Mariann Stokken

Eg har allereide vore i kontakt med nokre av etterkomarane til Knut Govertsen, dei visste ingenting om oldefars 'eskapader', men synst det var rett så spennande.Så det kostar meg ingenting å ta nokre fleire telefonar seinare idag, for å spørja om dei veit noko :-))Nokre av etterkomarane er sannsynlegvis naboar med etterkomarane til Karen Tomine. Takk igjen til deg Johan Arthur!Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Torvald skal etter det etterkomarane til mora seier, ha døydd under 1.verdenskrig då båten visstnok vart torpedert.Eg har ikkje funne noko i krk.bok for Åkra, men kanskje det er noko i Haugesund, har ikkje tid akkurat no, men skal prøva seinare.Venleg helsing Mariann.

Gjest Lis Borgaard

Her er Peder Sørensen Pedersens fødsel og dåb fra kirkebogen i Hansted sogn.1884, født d. 15. juli, Peder Sørensen Pedersen, døbt i kirken d. 3. aug. Forældre: Husmand Graves Pedersen og Hustru Else Marie Pedersen, 31 år. Hansted. Fadder:aftægtsmand Peder Andreas Tilsted, Snedker Niels Tilsteds hustru, ungkarl Bole Pedersen, pigen Karen Marie Pedersen, ungkarl Jens Nielsen, pigen Maren Kirstine PEdersen af København.Med venlig hilsen Lis Borgaard, Danmark

Gjest Lis Borgaard

Hansted, 1862, født d. 4. maj, hjd. d. 17. maj, af skolelærer Christensen i Hansted, bekræftet d. 3. juni, Graves Pedersen, s.a. husmand Peder Christian Sørensen Bjerregaard og hustru Ane Margrethe Brixdatter (36 år) af Hansted. Fadder: Fyrassistent Pronks kone Dorthe Cathrine, husmand Severin Christensens kone Ane Margrethe, gårdmand Mads Christian Andersens kone, arbejdsmand Niels Simonsen af Thisted, ungkarlene Søren Jensen Bjerregaard og Brix Jeppesen af Hansted.1876, konfirmeret i Hansted kirke, Graves Pedersen i Torp, s.a. husmand Peder Kristian Sørensen Bjerregaard og hustru Ane Margrethe Brixdatter i Hansted, født i Hansted d. 4. maj, hjd. d. 17. maj, i kirke d. 9. juni, kunskab tg og opførsel mg, vacc: 7.aug. 1863 af David.1883, ungkarl og fisker Graves Pedersen af Hansted, vacc: 7. aug. 1863 af David, 21 år, og enke Else Marie Pedersen af Hansted, vacc: 14. okt. 1853 af Willemose, 31 år, 2. ægteskab. Forlovere: aftægtsmand Peder Fisker og indsidder Brix Pedersen, begge af Hansted. Viet d. 14. dec. i Hansted Kirke. Fremlagt attest fra Skifteretten.Med venlig hilsen Lis Borgaard, Danmark

Gjest Mariann Stokken

Hei Lis :-)Tusen takk!!! Veldig snilt av deg!Eg hadde akkurat tenkt å skriva til deg og fortelja at det var ei anna Tomine som var mor til Torvald f.1898.FT 1900 i Norge hadde registrert (Kristine) Tomine som mor til den vesle guten, difor trudde eg det var ho som var mora.Men som sagt, så flytta Peder Sørensen Pedersen (og hustru Kristine Tomine) tilbake til Danmark.Er det mogeleg for deg å finna opplysningar om dei, sikkert i Hansted sidan Peder var eldste son.Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Hei Johan Arthur. Ser av andre innlegg at du er heime :-))Skulle gjerne hatt namn på etterkomarar av foreldra til Kristine Tomine Christiansdtr Klovning, Utsira.Sender du meg ein e-post, det var denne adressa di då....Venleg helsing Mariann.

• 2 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

No har eg forsøkt 'privat etterforskar' som eg fekk kontakt med via landsarkivet i Nørre-Jylland, ho finn ingen ting om etterkomarane til Peder Sørensen Pedersen.Altså: Peder Sørensen Pedersen er frå Hansted, han giftar seg(februar 1905) i Haugesund med Kristine Tomine frå Utsira.Dei reiser til Danmark etterpå, eg har fått visst at dei fekk to born, ein gut og ei jente.Dottera(Rigmor)var på besøk saman med mannen sin ca.1950, broren (som ingen hugsar namn på, men han må vel ha heitt ... Pedersen?)var apotekar, han hadde 2 eller 3 barn...Er det nokon som har ein god ide om korleis eg kan finna meir opplysningar om denne familien, sjølv om ikkje 'privat etterforskaren' klarte det? Eg trudde det med APOTEKAR kunne vera eit godt spor, men...Venleg helsing Mariann.

• 8 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Etter det siste innlegget her vart lagd inn har eg prøvd avis-innlegg(ettersøk),Frelsesarmeen(dei tek ikkje slike oppdrag), snakka med diverse foreningar i Danmark(apotekerforeningen bl.a.)Eg fattar ikkje at dette skal vera så vanskeleg!! Er det nokon som har eit godt råd å gje til ei frustrert slektsforskarinne på jakt? :-))))Venleg helsing Mariann.

• 1 måned senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-) Litt oppdatering i saka: Endeleg ser det ut for at 'det løsnar'!!Eg fekk tips inne på chattesidda til Dis om å ta kontakt med ein av Dis sine medlemmer i Danmark.Ikkje veit eg korleis han fann ein Peder Sørensen Pedersen, Hansted i eit av forlisa som skjedde i 1. verdenskrig, men det gjorde han iallfall!!Han fortel også at det kan vera at han budde i Hansted (finnes ikkje i FT, eller ved dåp av barn), eller at han var f. i Hansted, når det står slik i dette arkivet.Eg har spurt om nokon kan gjera eit oppslag i Landsarkivet i Vyborg, men ingen har svart på det. Difor har eg også bede om hjelp direkte frå arkivet, vonar dei kan hjelpa, sidan eg har både årstal og dato!Det hadde vore flott å funne han no etter over eit års leiting :-)Venleg helsing Mariann.

• 1 måned senere...
Gjest Mariann Stokken

Har funne tak i etterkomarar, ville berre sei det :-))Så sjølv om det går både månader og år, ikkje gjev opp!!Prøv å finna andre måtar å løysa problemet på, det gjorde eg, det har hjelpt!!Venleg helsing Mariann.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.