Gå til innhold
Arkivverket

[#53454] Ole Olson Haagenvik, skipsførar i Haugesund, fødd Vikedal 1859 - huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid og Carsten for mange nye spennande innlegg!* Eg vert ikkje heilt klok på vigselsdatoen til Hans Edvard Steen Haagenvik (jmf. innlegg #25)..?* Det synes òg vera usemje om fødselsdatoen til Manda Gurine Gundersen (jmf. innlegg #26), sjølv om ogso fødselsprotokollen for Haugesund syner 3.6.1900...!?Elles er det godt å sjå kva godt ''teamarbeid'' gjev av resultat når det gjeld slike huslyder på (for meg) ''framand jord''. Nok ein stor takk for hjelpi so langt!PS: Etter kvart ville det vore kjekt for meg å komma i kontakt med nolevande barneborn (eller oldeborn) av Karen Haagenvik for ein del supplerande detaljar av nyare dato. Om nokon har kontakt med ætti, tek eg gjerne imot direkte melding på: lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Bare et spørsmål i tilknytning til nålevende; de ønsker vel kanskje å vite i hvilken sammenheng du arbeider med slekten.Jeg treffer oldebarn av Karen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Svaret på det siste er svært enkelt: Karen Kirstine voks opp i Hafslo, og som del av bygdeboki for Luster kommune ønskjer eg å ta med biografiske opplysningar om ho med mann og alle borni med ektemakar, samstundes som eg nemner talet på born i neste generasjon. Eg følgjer denne málen for ALLE som er fødde og/eller oppvaksne i Luster kommune, inkl. over 6000 emigrantar til Amerika...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg var vel egentlig klar over det, men greit å få det presisert. Kan vel kanskje vise til denne siden da Lenke og at det nå er Hafslo du arbeider med.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Et par spørsmål, Lars:Har du funnet Karen Kirstine og familien hennes i 1865?Jeg antar at hun er datter av Peder Pedersen Moe og hustru Sophie Jacobsdatter, som ble viet i 1861 i Hafslo [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=55&filnamn=HAFSVI&gardpostnr=2445&merk=2445#ovre>Lenkeog at dette er Karen Kirstines dåp i 1863 Lenkeog broren Peders dåp i 1870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

En ting til;I Hoggenvik i Vikedal bodde Christopher von Krogh (1685-1752) og Maria de Fine (1697-1747). Både Christopher og Maria var jo av Munthe-slekt, idet begge var barnebarn av Birgitte Ludvigsdatter Munthe. Christopher var vel dessuten født i Luster.Jeg har ikke studert etterslekten, om der kan være noen i Vikedal, men det kan jeg jo gjøre.Kan her være en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil E. Sævereide

Navnet Munthe finner dere på nord Karmøy tidligere Torvastad kommune.Barnebarnet til Hans Haagenvik har fått sitt navn etter sin farfar. Hans Hågenvik er ca.72 år, og bor Haugesund. Hans Hågenvik har en sønn som er lege på Haugesunds sykehus.Der var også en med navn Jakob Hågenvik som dessverre er død.Han hadde sitt arbeid isammen med min far.Jeg tror Jakob sin mor hadde navnet Karen Se i telefon katalogen under Haugesund, der finner dere navn og adresse.med hilsen ketil E. Sævereide. dis medlem 10148.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid og Ketil for nye innlegg.Jau, Karen Kirstine Munthe Pedersdotter Moe Haagenvik ætter ned frå Munthe-ætti. Farmori var Karen Munthe Clausdotter Moe, som igjen var sonedotter av Karen Munthe Clausdotter Romohr, dotterdotter av sokneprest Christopher Munthe i Hafslo. Same ætti hadde òg forgreiningar til Hågenvik i Vikedal!Karen og foreldri budde forresten 1865 på Bale i Balestrand der faren var landhandlar i fleire år til han i 1871 ''stakk av'' til Minnesota. Mori Sophia flytte attende til Hafslo, og der voks Karen opp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

OK, Lars.Så det er ikkje umogeleg at Karen har reist til Vikedal avdi ho hadde fjerne slektningar der...(Eg har sjølv slekt frå Espeland, Steinsland og Andatjørn)Har nett no fått tilbakemelding frå NN Munthe Johannesen, som eg skal vitja frå fredag til måndag. Han skal setja opp etterslekta til eg kjem dit.Eg vert utan internett frå i morgon til fredag, så er det noko du vil eg spesielt skal spørja om, så ver ven og skriv det no eller send meg eit ebrev; affi alfakrøll online dot noMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Arnfrid, for god hjelp med denne huslyden!Alle spøresmåli mine om Karen og borni hennar går fram av innlegg #17 (med unntak av nokre detaljar som er komne til i seinare innlegg), men hugs spesielt å spørja om stavemåten av namnet hjå dei ulike borni (Haagenvik eller Hågenvik). Og, har me fått med alle borni, eller hadde dei fleire? Kanskje det var eitt mellom Hans Edvard (1905) og Jacob (1909)?Lukke til og på førehand takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei igjen,nå er jeg hos oldebarnet til Karen og Ole. Olga Sofie og Aksel Johannesens barn var Ole (lever), Odd (lever), Frank, Karen og Dagny. Lars, du kan få et familiebilde av dem om du er interessert.(Johan Arthur; skal hilse til deg fra din rockevenn Arvid, sønn av Frank; Leve The Silhouettes!) Du har nok sikkert klippet deg hos Aksel i Haraldsgatå, huset ved siden av Norges Bank.Dessverre husker ikke Arvid navnene på Olga Sofies søsken, men der var en del av slekten på Røvær. Sikkert også flere i Haugesund og Karmøy.Mvh Arnfrid M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Marta f 1903 var gift med Ivar Bjørnsen, bodde i Øvregatå, Haugesund. Ivar var fra Stavanger. Barn: Karl (lever, optiker, fotograf). ?? Kanskje dette er vår Ivar i 1900; Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei Arnfrid! Nettopp hjemkommen fra konsert. Så det var der du tok veien. Da regner jeg med at et bilmerke på to bokstaver er fellesnevneren. Hils til Arvid!! Hadde ikke klart å koble dette familiemysteriet sammen med hans familie. Har nok ikke klippet meg hos Aksel, men burde ha husket hvor han holdt til. Ha et fint opphold der borte. Hilsen fra Johan Arthur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid for nye interessante innlegg frå ''austerled''.Det høyrest ut som kontakten din ligg ein generasjon for nær vår samtid, sidan dei ikkje visste so mykje om søskeni til bestemor Olga, men eit par av borni hennar ser ut til å vera ''still around'', so kanskje det er von likevel...?Elles konkluderer eg med at Olga og Aksel fekk fem born i lag.Eg ser elles òg at du nemner Aksel som frisør i Haugesund, so yrket hans endra seg ikkje med åri...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Styrmann Bjarne Schrøder Nilsen f 1888 omkom under forliset med Høgholmen i 1911. Karen f. Moe står også som pårørende der, og han har samme adresse som Ole Haagenvik.LenkeHvem kan han ha vært? Heller ikke han finner jeg i 1900-tellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid for nytt innlegg.Etter at ogso eg oberverte dette dødsfallet, har eg sjølv spekulert på akkurat det same; kven var Bjarne Schrøder Nilsen, men eg har ikkje funne ut av det. Kanskje han var ein fosterson?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.