Gå til innhold
Arkivverket

[#74672] Nynorsk

Gjest Ivan Gunnarsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Ser at det skal bli strammere tøyler når det gjelder nynorsk rettskriving, - uten alle sideformer som nå er tillatt. Det tror jeg er bra og at det vil gjøre det lettere å skrive god nynorsk. Jeg er likevel spent på hvilke former som vil bli de eneste tillatte.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Tillatte for hvem? Som voksen og ferdigutdannet person betyr tillatte- eller ikke tillatte former ingen ting for meg. Jeg velger selv mine språkformer - selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

til 178, glemte vel å si at modernisering skader sikkert ikke, for den nynorsken jeg hadde i folkeskolen var ikke god. Selv om jeg ikke har hatt problemer med språk-varianten etterpå som tidligere nevnt, men den er kanskje modernisert før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Er nettopp ferdig med en Juvik-folke-bok av Olav Duun - tror ikke han brydde seg om tillatte eller forbudte former. Men, du verden - for en dikter/forfatter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Reidar (178 og 179)Eg er ikkje så sikker på at det er snakk om noko modernisering, heller ei innstramming der mange av dei noverande valformene vert teke bort. Kor objektivt utvalet er veit jo sjølvsagt ikkje eg, men det såg då ut til å vera rimeleg breitt samansett, sjølv om det virka litt austlandsdominert.Ola (177)I private samanhengar skriv vi naturlegvis slik det fell oss inn dei fleste av oss. Men både for offentleg tilsette, slik som lærarar og andre, så er det ein fordel med rimeleg faste normer å halda seg til. Journalistar er også ei gruppe som bør ha nytte av ei slik innstramming. For eigen del skriv eg årleg ei mengd med rapportar både på bokmål og nynorsk som er ute på offentleg høyring. Også desse bør vera utforma så nær dei offisielle målformene som muleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Til Finn i 181, takk for din analyse. Og Olav Duun (180) var etter som jeg ser fra Namdalen, er det et typisk nynorsk-område?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Namdalskysten var vel neppe noko typisk nynorskområde, men Olav Duun skreiv på eit nynorsknært språk, godt oppblanda med dialekt. På denne videoen får du eit kort utdrag frå Juvikfolket (eit verk på 6 band). Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Eg kjem i minne om ei oppleving som ligg mange år attende frå eit herradstyremøte der eg skulle referera til ei avis. Ein søknad var på bokmål, men herradstyret vedtok at søknaden ikkje vært hadsama fodi dei skulle ha den på nynorsk. Eg kunne knapt tru at dei meinte det alvorlig.Med helsing Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.