Berit Knudsen Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Det har gått tregt et par kvelder nå, men i kveld er det veldig tregt. Venter og venter ..... Venter på forum.arkivverket.no Så jeg lurer på om det bare er hos meg, eller er det andre som også har samme problemet ? Nå orker jeg ikke å vente lenger på forhåndsvigningen så jeg legger det rett inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Det har gått tregt et par kvelder nå, men i kveld er det veldig tregt. Venter og venter ..... Venter på forum.arkivverket.no Så jeg lurer på om det bare er hos meg, eller er det andre som også har samme problemet ? Nå orker jeg ikke å vente lenger på forhåndsvigningen så jeg legger det rett inn. Det må nok være noe på din maskin, da det hos meg har vært normal respons de siste to dager. Jeg sendte mitt innlegg kl.23.25 men er registrert 22.29. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Arnolf Bjørndal Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Jeg sendte mitt innlegg kl.23.25 men er registrert 22.29. Merkelig. Det står "23:29" på innlegget ditt hos meg. Har du husket å krysse av for korreksjon for sommertid i kontrollpanelet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Har ikke gjort det. Takk Svein Arnolf for påminnelsen. V.h. Odd Annar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Singstad Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Så jeg lurer på om det bare er hos meg, eller er det andre som også har samme problemet ? Går tregt hos meg også - sånn innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Lene Hagen Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Det har vært tregt hos meg noen kvelder og. Rent så jeg har gitt opp noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 31, 2012 Takk skal dere har for at dere svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Berntsen Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 3 dager senere går det fremdeles veldig tregt :-(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Utrolig tregt,kommer snart ikke inn på noenting Kanskje serveren trenger påskeferie......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Utrolig tregt,kommer snart ikke inn på noenting Kanskje serveren trenger påskeferie......... Er nok mye som tyder på det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn K Nilssen Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Det er mye som tyder på at noen adre tok påskeferie i stedet? Fryktelig tregt går det i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Arnolf Bjørndal Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Her kommer man i hvert fall inn. Men på forsiden til Digitalarkivet har jeg ikke klart å komme inn siden omtrent midt på dagen i går. Jeg får denne meldingen: "502 Bad Gateway -------------------------------------------------------------------------------- nginx/0.7.65" Og prøver jeg igjen, får jeg meldinger om time out. Nå er det jo mulig å komme inn på f.eks. ft. 1910 ved å søke den opp direkte i Google, men dette er jo mildest talt tungvint, og veldig irriterende. Uansett er vel dette bare en "utblåsning for galleriet", for de ansvarlige leser antagelig ikke her inne i dette forumet likevel... :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Alfheim Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Går fryktelig tregt hos meg også . Har vel gjort det noen dager egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Del Skrevet April 3, 2012 Får bare håpe at det holder gjennom påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling O. Hagerup Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Det både går treigt, og merkelege ting skjer. No sist fekk eg meldinga "502 Bad Gateway" ved innlegging av svar. Men svaret kom likevel på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forum Admin Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Det ser ut som lastbalanseringen ikke fungerer helt optimalt. Det jobbes med saken og jeg håper alt vil fungere som normalt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Biberg Kristensen Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Det ser ut som lastbalanseringen ikke fungerer helt optimalt. Det jobbes med saken og jeg håper alt vil fungere som normalt snart. Og hvordan var nå denne regelen med å poste under fullt navn igjen? :blink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Ryen Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Jeg vet ikke om dette kunne interessere Forum Administrator (navn ukjent?): Jeg legger inn svar på et spørsmål i et tema som er på to sider, svaret kommer inn på første side der det ikke hører hjemme. Forvirrende for meg, har aldri opplevd noe lignende. Har prøvd å komme inn på side 2 i temaet, men det går ikke, se her: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/171912-maren-ellingsdatter-sund-gift-1717-med-lars-pedersen-justad-vefsenleirfjord/page__st__20 Mitt innlegg er #23, men det er ikke der det skulle være, men på side 2, hvor jeg altså ikke kommer inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Ryen Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Nå er innlegget der det skulle være! Var det gamle meg som tullet? Sannsynligvis. Beklager!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Og hvordan var nå denne regelen med å poste under fullt navn igjen? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn Ruskedal Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 JEPP, veldigt tregt her i G.B.G også, men har kjempet så godt man kunnet likevel med bra tålamod med mye "502 Bad Gateway. :) Håper det löser sig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Del Skrevet April 3, 2012 Det ser ut som om det hjalp å legge inn lenka fra brukerforum i spørsmålet mitt i "Spør Digitalarkivet". http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/177331-veldig-tregt-i-lengere-tid/page__pid__1511511#entry1511511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Ryen Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 :D Jeg tror Forum Administrator har et navn, har sett det under temaer som angår Digitalarkivet etc. Jeg synes han bør ha et navn her inne også, vi her inne trenger noen å forholde oss til :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Del Skrevet April 3, 2012 Det måtte tydeligvis flere til for at det skulle bli tatt alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Ryen Skrevet April 3, 2012 Del Skrevet April 3, 2012 Det måtte tydeligvis flere til for at det skulle bli tatt alvorlig. Det ser slik ut, Berit, dessverre. Hvorfor blir vi ikke tatt alvorlig, siden vi nå har vært her siden Digitalarkivet startet i 1999? Vi hadde jo Jan Oldervoll som alltid var interessert i hva vi fant av feil. Siden den tiden.. har vi en Forum Administrator uten navn, det blir ikke det samme, vi forblir uhørt, tror jeg, hvis vi da ikke retter vårt spørsmål direkte til Digitalarkivet, andre spørsmål. Noe annet alternativ enn dette finnes vel ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå