Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Lars E. Øyane

Andreas Jensson (1845-19??) - frå Hafslo til Øksnes og Bø i Vesterålen - lagnaden hans og til sønene Kristoffer (Finnmark) og Johan (Troms) Sjøtun?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Pål for eit kjempemessig innlegg!  Endeleg er dette dødsfallet finne, som so mange har søkt etter!

Etter dette manglar eg berre dei par detaljane om sonen Johan som eg vonar Tom Erik kan skaffa fram...

Randi J Rekdal

Hei Lars !

Jeg sendte deg en mail. ang. opplysninger om Johan Sjøtun ,men no har jeg Reg. meg her . :rolleyes:

'

Mvh.

Randi J  Rekdal

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi for siste innlegg og fleire direkte meldingar!  Innanfor råma til Gards- og Ættesoga for Luster kommune følgjer eg ikkje dei utflytte ættene lenger enn til første generasjon fødd etter utflytting.  Difor set eg punktum etter borni til Andreas Jensson Sjøtun.

I ei direkte melding nemner du, Randi, at Johan Simon Andreasson Sjøtun var tømmermann og at han budde i Tromsø.  Men dette står i motsetnad til dødsmeldingi hans der me får opplyst at familien vart evakuert til Tromsø frå Honningsvåg under andre verdskrigen (1944).  So spørsmålet om bustaden hans står framleis ope...  Kvar var døtrene hans fødde?  Kvar vart dei konfirmerte?  Samstundes er det òg eit spørsmål om han alltid var tømmermann?

Nok ein gong ein stor takk for all god hjelp for å finna dei manglande opplysningane om denne huslyden!

Grethe Flood

#24 Er dette etternavn som gift?

* Therese Nilsen, fødd 12.5.1911

* Borghild Mikkelsen, fødd 4.10.1913

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nye innlegg!

Jau, Therese Nilsen og Borghild Mikkelsen er nok namni deira som gifte.  Dei budde båe i Tromsø og er truleg avlidne der, men eit avgjerande spørsmål er kvar dei er FØDDE og KONFIRMERTE...?

Ole Sjøthun frå Honningsvåg 1943 er, om eg ikkje hugsar heilt feil, ein son av Kristoffer Sjøtun.

Det skal visstnok ikkje vera so enkelt dette...?

Randi J Rekdal

Hei !   Jeg fant Johan og Hilda Sjøtun i Kirkeboka  i Lenvik ,dem giftet seg  19/7-1908 og da stod han oppført som Fisker . Sendte deg også en Mail.

Mvh.

Randi  J Rekdal 

Edited by Randi J Rekdal

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi og Pål for nye interessante innlegg!

Det er ei logisk forklaring på manglande kyrkjebokinnførsler om Hilda var medlem av baptistkyrkja.  Kanskje budde dei lengre tid i Lenvik før dei flytte bort, og kanskje budde dei i Honningsvåg på den tidi då døtrene normalt skulle ha vore konfirmerte, sjølv om Randi i ei direkte melding seier følgjande:

"Borghild hadde vært med på Konfirmasjonundervisning  i 1928,men hun ble ikke Konfirmert da. Dette måtte ha vært i Tromøsund . Vielsen til Therese var i 1933 i Tromsø og da bodde hun i Grønnesgt.91"

Det er tydeleg ikkje lett å svara på dette spørsmålet om bustaden til Johan og Hilda...

Randi J Rekdal

Hei !  

Får bare lete videre :-)  men en stor Takk til Geir Haug ,Rise ,Bø i Vesterålen han har vært Kjempeflink ,han har hjelpt meg over flere år med denne Historia .. og spennende har det vært.!!

Mvh.

Randi  J Rekdal

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sven og Pål for nye spennande innlegg!

Det er no komme til so mange "element" som heilt tydeleg syner at Johan og Hilda må ha butt i Hillesøy, Lenvik til dei mellom 1911 og 1916 flytte til Tromsø.  Det er berre dødsmeldingi hans som nemner Honningsvåg som bustad fram til evakueringi av Finnmark, men om dei budde i Honningsvåg, kan det ikkje ha vore lenge!

Tom Erik Nilsen

#24 Er dette etternavn som gift?

* Therese Nilsen, fødd 12.5.1911

* Borghild Mikkelsen, fødd 4.10.1913

Therese er født 17.mai 1911 og Nilsen og Mikkelsen er etternavn som gift. Sjøtun var pikenavn Edited by Tom Erik Nilsen

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten og Tom Erik for nye spennande innlegg!

Biletet er etter dette endå klarare!  Huslyden kan ikkje ha butt i Honningsvåg særleg lenge, om i det heile!  Kanskje Tom Erik har høyrt noko meir om dette?

Tom Erik Nilsen

Hjarteleg takk til Carsten og Tom Erik for nye spennande innlegg!

Biletet er etter dette endå klarare! Huslyden kan ikkje ha butt i Honningsvåg særleg lenge, om i det heile! Kanskje Tom Erik har høyrt noko meir om dette?

Skal forsøke å bruke litt tid på en eske med gamle bilder, men tid er litt luksus for øyeblikket. Noen byggeprosjekt I huset krever sitt.

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Tom Erik for nytt innlegg!  Du må ta deg den tidi du treng.  Mange av oss ættegransarar/lpkalhistorikarar skulle helst ha all forskingi gjort unna i går, men me veit at ting tek tid, og det finst gonger i livet der ein lyt prioritera og der me lyt ta omsyn til andre og andre aktivitetar...

Randi J Rekdal

Andreas Jensson Fra Hafslo !

Edited by Randi J Rekdal

Randi J Rekdal

Er det slektninger  i Hafslo etter Andreas jensson Sjøtun ?  Og  Hvor ligger Garden han bodde på  og finnes den ennå ?

Edited by Randi J Rekdal

Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi for eit nytt og særs utfordrande innlegg!

Dette er spørsmål som krev mange timers forsking i lokale kjelder, men ei sak kan eg svara på med ein gong:

* Andreas Jensson var ikkje frå nokon særskild gard.  Han var fødd utanfor ekteskap som yngste barn av Øllegaard Ingebrigtsdotter Solvorn (1823-1859).  Ogso Øllegaard og ei halvsøster av ho var fødd utanfor ekteskap.  Mor deira var Elisabeth Ørjensdotter (1799-1849).  Desse ugifte mødrene budde mange forskjellige stadar, men for det meste hadde dei nok tilhald i tettstaden Solvorn, og eg har «plassert» dei på ein strandsitjarplass i almenningen under gnr. 175, Solvorn der Elisabeth Ørjensdotter vart gift i 1846, då Øllegaard alt var vaksi!

Detaljane kring dette vil du finna i Band XI av Gards- og Ættesoga for Luster som etter planen skal komma ut no før jul!

Når det gjeld slekt i Hafslo etter Andreas, so hadde han berre to halvbrør, Lars Evenson (1847-1877) som flytte til Askvoll i Sunnfjord, og Martinus Sjurson (1853-1946) som busette seg på Værøy.  Lars har etterkomarar i Bergen, medan Martinus har stor slekt etter seg på Værøy!

Andreas har sjølvsagt òg fjernare slekt i Hafslo, men då er det at omfattande forsking lyt gjennomførast, og dette er noko som eg diverre ikkje har høve til å ta på meg på noverande tidspunkt!  Uansett er det til dels svært fjern slekt!

Eg vonar at dette kan oppklara i alle fall noko for deg...

Edited by Lars E. Øyane

Randi J Rekdal

Tusen Takk Til Lars E Øyane !

Dette var en Kjekk informasjon og at Bygdeboka kommer ut i år :-)