Gå til innhold
Arkivverket
Grete Jøraas

Singers of United Lands - norske sangleker

Recommended Posts

Grete Jøraas

Mitt eldste barnebarn er i USA for tiden på en 6 mdr turne. Organisasjonen Singers of United Lands samler 4 dyktige sangere fra forskjellige land som i 6 mdr reiser rundt i forskjellige stater og opptrer på skoler og kirker, alle med sanger fra sitt eget land. De forteller også om kultur, historie og samfunnsform fra sitt land. SOUL har organisert dette prosjektet i 15 år, og i år er Norge med for første gang. 'Ambassadører' i år kommer fra Kenya, Malaysia, Albania og Norge. Men, dette var bare litt info om SOUL, det jeg håper med denne henvendelsen er om noen kan gi tips om norske ​sangleker som mitt barnebarn kan lære bort til amerikanske skoleelever i aldersgruppen  10-15 år?

Hun føler at sangene bør være sanger som 'alltid' har blitt sunget og lekt til, og der føler hun seg litt fortapt....

Håper på mange gode tips og sanger!

Mvh Grete

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.