Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Jens Rønne i Skifteregister (skifteakter) for Bergen byfogd 1782-1796 - kva står det om han?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

I databasen over: Skifteregister (skifteakter) for Bergen byfogd 1782-1796 finn eg følgjande referanse til Jens Rønne, styrmann, på side 22:

http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/27/pa00000000743473

Er det mogeleg å få greie på kva denne innførsli går ut på, eventuelt få tilsend ein skanna kopi av sida?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sven for eit kjapt og spennande svar!

Det syner seg altso at denne Jens Rønne er yngste sonen til Jens Erikson Rønne nemnd i eit anna tema (https://forum.arkivverket.no/topic/205138-styrmann-og-skipper-jens-erikson-r%C3%B8nne-i-bergen-1715-1768-huslyden-hans/), men berre ervingar på morssida hans er nemnde.  Underleg!

Kan det finnast fleire opplysningar kring dødsfallet hans Jens, til dømes i originalprotokollen?

Eg takkar på ny for framifrå hjelp i denne saki!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnitaRiise (Statsarkivet Bergen)

Har laga ein PDF med skifteakta, men den vart for omfattande å legge ut i forumet. Eg sender den på epost.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anita for tilsende opplysningar!  Dette var spennande lesing!

Problemet er løyst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.