Christel Rasmussen Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 Hvor kan jeg sende in informasjon om kapteinen på et skip som er oppført i registeret. Min morfar var kaptein på et skip som ble senket i 1941, men hans navn er ikke nevnt. Der står bare nevnt 2 sjømenn ved navn. Mvh C. Rasmussen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Posted March 1, 2018 Share Posted March 1, 2018 3 timer siden, Christel Rasmussen skrev: Hvor kan jeg sende in informasjon om kapteinen på et skip som er oppført i registeret. Min morfar var kaptein på et skip som ble senket i 1941, men hans navn er ikke nevnt. Der står bare nevnt 2 sjømenn ved navn. Mvh C. Rasmussen Du finner relevant info om hvordan du kan bidra på krigsseilerregisteret.no. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christel Rasmussen Posted March 1, 2018 Author Share Posted March 1, 2018 Takk for opplysningen. For ca. et halvt år siden prøvde jeg å sende en e-post, men jeg fikk dessverre ikke sendt den da det var noe kluss med adressen. Kanskje det går denne gangen. Mvh C. Rasmussen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts