Gå til innhold
Arkivverket
Bjørg Torjussen

Tilgang til kirkebøker/lister

Recommended Posts

Bjørg Torjussen

Jeg registrerer kirkeboksdata for Slekt og Data O/A, og det gikk bra til jeg kom til side 206 i Arkiv: Asker prestekontor Kirkebøker under døde og begravede. Da kommer jeg plutselig ikke inn og får opplyst fra Arkivverket at "Våre tjenester er for øyeblikket nede for vedlikehold. Vi beklager ulempene dette medfører". Jeg har kontaktet Sissel Marit Bue som er kildekoordinator i Slekt og Data O/A. Hun opplever ikke det samme når hun prøver bla i kilden. Jeg har prøvd senest i dag, men kommer ikke inn. Er det noe jeg gjør "feil"? Er det andre måter å komme inn på.

Hilsen 

Bjørg Torjussen

Dyrhusbakken20, 1392 Vettre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne-Grethe Syvertsen

Er det denne siden du ikke kommer inn på?

Akershus fylke, Asker, Vestre Bærum, Østre Bærum i Asker, Ministerialbok nr. I 2 (1733-1766), Døde og begravede 1738, Side 206
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20061114010107

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Digitalarkivet var nede i samband med oppgradering for eit par dagar sidan. Sannsynlegvis finn nettlesaren din gamle filer frå hurtigminnet/cachen i staden for å gå ut på nettet og laste ned sidene på nytt. Har du prøvd å slette midlertidige internettfiler/cache i nettlesaren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Renathe-Johanne Wågenes - DA

Hei

Det hang seg opp litt for meg også, men jeg avventet en stund, og da kom jeg inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørg Torjussen
19 timer siden, Anne-Grethe Syvertsen skrev:

Er det denne siden du ikke kommer inn på?

Akershus fylke, Asker, Vestre Bærum, Østre Bærum i Asker, Ministerialbok nr. I 2 (1733-1766), Døde og begravede 1738, Side 206
Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20061114010107

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørg Torjussen

Da jeg skrev inn den adressen du oppgir, kommer jeg inn der jeg ble avbrutt. Tusen takk. Håper jeg lærte noe av dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.