Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Mari Andersdotter Drevdal - fødd i Luster 1866 - konfirmert 1881 - skal vera reist frå Luster i 1914 - men kvar vart ho av?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ei utfordring som eg jobba mykje med på 1980-talet, men som eg med dei ressursane som var tilgjengelege den gongen, aldri greidde å finna ei løysing på!  Kanskje er tidi komi no?

Mari Andersdotter Drevdal, yngst av seks born fødde av Anders Olson (1824-1868) og Mari Hansdotter (1826-1871), husmannsfolk på Hagale under Drevdal i Luster, var fødd i Luster 17.4.1866 (#37): https://media.digitalarkivet.no/view/8402/62

Ho vart konfirmert i Luster i 1881 (#37): https://media.digitalarkivet.no/view/6916/271

Av søskeni hennar døydde ein gut kort etter fødsli, medan to brør var gifte og budde i Luster.  To søstrer, som var dei eldste, båe i ung alder til Sogndal.  Ingen var dei var gifte, men båe let born etter seg.

Etterkomarar etter søskeni fortalte meg på 1980-talet at «Mari flytte frå Gaupne i 1914», men eg har aldri vore i stand til å stadfesta denne opplysningi, og ikkje finn eg ho att nokon stad i landet, korkje i FT1900 eller i FT1910!

So no vonar eg at ein eller annan i Brukarforum kan komma med tips om kva som kan ha skjedd med denne jenta!

Eg takkar so mykje på førehand!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari Andersdotter DREVDAL[1]

Female 1866 - 1915

Personal Information    |    Sources    |    All    |    PDF

• Name  Mari Andersdotter DREVDAL 
    Born  17 Apr 1866  Hagale, Drevdal, Gaupne, Sogn og Fjordane, Norway Find all individuals with events at this location 
    Gender  Female 
    Died  21 Apr 1915  Odda, Hordland, Norway Find all individuals with events at this location 
    Person ID  I12684  Peterson Johnson Family Tree
    Last Modified  31 Oct 2014 

Family  Johannes Larsson MOE,   b. 1 Jun 1874, Hafslo, Sogn og Fjordane, Norway Find all individuals with events at this location,   d. 10 Jun 1952, Odda, Hordland, Norway Find all individuals with events at this location 
    Married  21 Nov 1895  Hafslo, Sogn og Fjordane, Norway Find all individuals with events at this location 
    Children 
      1. Johannes Johannesson MOE,   b. 8 May 1896, Mo Farm, Hafslo, Sogn og Fjordane, Norway Find all individuals with events at this location,   d. DECEASED
      2. Jorgine Mathilde MOE,   b. 29 Jan 1900, Dalsoyri, Sogn og Fjordane, Norway Find all individuals with events at this location,   d. 4 Aug 1911, Odda, Hordland, Norway Find all individuals with events at this location
      3. Alfina Marie MOE,   b. 13 Feb 1903, Eidfjord, Hordaland, Norway Find all individuals with events at this location,   d. 11 Sep 1984, Norway Find all individuals with events at this location
    Last Modified  31 Oct 2014 
    Family ID  F4521  Group Sheet
  • Sources 
    1. [S347] Jan Hansen email 10 27 2014.

http://peterson-johnsonfamilyheritage.com/tngfiles921/getperson.php?personID=I12684&tree=PJFT2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at fødselsdato oppgitt ved død ikke stemmer med "Din" Mari.

Døde i Odda 1910-1974
  Nr. Død dato Gravlagd Jordfesta Kjønn Førenamn Farsnamn Stilling Pårørande Fødd år Fødestad Bustad År

9 2104 2804 0205 k Maria Andersdtr. Mo arb.k. Fabr.arb. Johannes Larsson Mo 1867 2204 Lyster Odda 1915

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=ODDA&gardpostnr=262&merk=262#ovre

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for kjempeflotte innlegg!

Det syner seg no at denne huslyden vart omskriven av meg for eit par år sidan i band X i bygdebokserien for Luster, men eg hadde rett og slett gløymt å gjera ein merknad om dette i det gamle manuskriptet frå 1980-talet.  Det er denne Mari som gifte seg med Johannes Larsson Moe.  Fødselsdatoen i dødsmeldingi er feil!

Soleis kan det gå, og eg seier meg svært lei for det som har skjedd, men med so mange tusen personar til handsaming, KAN det skje feil...  Men eg kan vel ikkje endå skulda på alderen...

Dette problemet er soleis løyst, og eg takkar igjen for innspeli dine, Ann-Mary!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for siste innlegget!  Det var nettopp gjennom den vigsli at eg oppdaga kvar det hadde vorte av Mari Drevdal!

Men utsegni frå slekti om at ho skulle vera fari frå Gaupne i 1914 må jo ha vore løgn...!  Kanskje dei meinte at 1914 var siste gongen ho var heime på vitjing...(?)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider