Gå til innhold
Arkivverket

Iver Pederson Sviggum, morbror av den so mykje omskrivne Anders Elias Fosse, var fødd i Hafslo 26.4.1886 - forsvinn sporlaust - kvar i all verdi kan han ha vorte av?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ei utfordring som eg har hatt liggjande i mange år, men som eg aldri har greidd å finna ei løysing på:

Malena Eriksdotter Sviggum (1853-1936), innerstjente i Marifjøra i Hafslo, fekk fem born.  Eldst av dei var Karen Marie Christophersdotter Sviggum (1874-1928), mor til den i Brukarforum so mykje omskrivne Anders Elias Fosse (1906-1983).  Tre av dei andre borni hennar kan me gjera greie for, men eg slit med denne sonen:

* Iver Pederson Sviggum, son av Malena og Peder Pederson Øvrebø (1867-1896), fødd i Hafslo 26.4.1886: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000003167043

Eg finn ikkje Iver korkje i FT1900 eller i FT1910, og heller ikkje har han dukka opp i dødsfallslistene for Hafslo!

Det hadde vore kjempefint om me kunne spora opp denne guten, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4156975 Ivar  Pedersen Sviggum    2604  1886  2810  1974  0511  1974  H00  14    Vis  Gravdalspollen Bergen
  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune, Grethe og Sven for interessante innlegg!

Det er vel ingen tvil om at «vår» Ivar Pederson Sviggum, etter først å ha vokse opp på barneheimen på Hermansverk, er reist ut på anleggsarbeid og på eitt eller anna tidspunkt før 1930 hamna i Bergen.

Det kan sjå ut som om han aldri vart gift, men «skinnet kan bedra», og eg har no skrive til Statsarkivet i Bergen for å få gjort eit oppslag hjå Folkeregisteret!

«Kandidaten» til Sven frå innlegg #4 er ein annan person, nemlig denne (som eg òg er svært interessert i lagnaden til...):

https://forum.arkivverket.no/topic/184306-iver-andersson-nygaard-fødd-hafslo-1887-utvandra-1912-til-nd-forsvinn-etter-1917-hjelp/?tab=comments#comment-1562846

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å kartleggja biografien til Ivar Sviggum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for siste innlegget!

Det var greitt med denne «historikken» kring barneheimen på Hermansverk.  Eg har vore på leiting etter lister over dei som budde der på den tidi, men so langt har eg ikkje lukkast i å få tak i desse...

Ein ny kjempetakk for hjelpi med lagnaden til Ivar Sviggum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at blant dem som står på lista over kilder, er Hermund Kleppa, som jeg mener var tidligere ansatt i Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane. Og ved søk på Arkivportalen ser jeg at privatarkivet etter Sogns Barneheim finnes i Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane:

http://www.arkivportalen.no/side/arkiv/detaljer?arkivId=no-SFF_arkiv000000018776

Men materialet er ikke lagt ut som en fullstendig arkivkatalog og i klausulen står det: 

Klausulert privatarkiv, adgang gis av eier eller tidligere arkiveier

Deler av materialet er klausulert. De deler av materialet som ikke er klausulert vil være tilgjengelig etter en innsynsbegjæring.

Du må nesten kontakte Fylkesarkivet, Lars, for mer informasjon: 

https://www.fylkesarkivet.no/kontakt.382801.no.html

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for siste innlegg!

Det var vel Hermund Kleppa eg snakka med den gongen eg ville sjekka denne kjelda (det er mange år sidan), og no er vel han vorten pensjonist, men kanskje eg burde prøva på ny...

Ein ny kjempetakk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider