Gå til innhold
Arkivverket

Kan jeg få hjelp til å tyde navn på faddere i dåp til John Olsen?

Wenche Falck
 Del

Recommended Posts

Hei, jeg håper jeg kan få litt hjelp til å tyde navn på faddere i denne dåpen til min tipp tippoldefar John Olsen, dpt. den 25 nov. 1820. Jeg vet hvem foreldrene er, ellers ville jeg hatt store vanskeligheter med å tyde navnene deres, også. Han ble døpt i Fredrikstad, og ikke i Glemmen kirke der foreldrene både ble gift og hans eldre bror ble døpt.  Takk for all tidligere hjelp til tyding, og all annen hjelp jeg har mottatt , dere er helt enestående!  Her er lenken, og takk for påminnelsen

! SAO, Fredrikstad prestekontor Kirkebøker, F/Fa/L0004: Ministerialbok nr. 4, 1816-1834, s. 120-121
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20061016030548

Mvh. Wenche.

Endret av Wenche Falck Borgersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wenche Falck Borgersen skrev:

Hei, jeg håper jeg kan få litt hjelp til å tyde navn på faddere i denne dåpen til min tipp tippoldefar John Olsen, dpt. den 25 nov. 1820. Jeg vet hvem foreldrene er, ellers ville jeg hatt store vanskeligheter med å tyde navnene deres, også. Han ble døpt i Fredrikstad, og ikke i Glemmen kirke der foreldrene både ble gift og hans eldre bror ble døpt.  Takk for all tidligere hjelp til tyding, og all annen hjelp jeg har mottatt , dere er helt enestående!  Mvh. Wenche.

Lenken mangler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.