Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Olina Anfindsdotter Hauge eller Skogen - fødd i Luster 1833 - utvandra til Amerika i 1853 - forsvinn sporlaust - er det mogeleg å finna ut kvar ho kan ha gjort av seg?

Recommended Posts

Eg har i kveld greidd å kraka meg opp etter fleire dagar på sotteseng, og freister leggja ut ei gamal gåte som eg har slite med i mange år og som eg hadde vorte so glad om nokon kunne hjelpa meg å løysa:

Anfind Jørgenson (1784-1848) og kona Anna Nilsdotter (1787-1868) var husmannsfolk på plassen Skogen under Hauge i Luster, og dei fekk fem born i lag, to av dei døydde i ung alder, to adre var gifte og budde i Luster, berre den yngste reiste ut:

* Olina Anfindsdotter (Hauge/Skogen), fødd i Luster 9.6.1833, utvandra i lag med eit stort reisefølgje til Amerika i 1853, men tross leiting «høgt og lågt» er ho ikkje å sjå nokon stad!

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.