Gå til innhold
Arkivverket

Sigrunn Ragnarsdotter
 Del

Recommended Posts

Hei,

Eg er på utkikk etter opplysningar om - teikningar frå m.m. angåande Lammetun kystfort.

Lammetun Kystfort ligg på den landfaste øya Lammetun som ligg heilt vest i Fjaler kommune (Sogn og Fjordane).

Eg har fått tips om at det kan finnast informasjon etter Organisation Todt - og at denne informasjonen kan ligge hjå dykk. eg har vidare forstått at det ikkje er sikkert at dokumentasjon frå deira arkiv har blitt organisert/ferdig arkivvert.

Men om det finnast nokon plass der vi kan leite sjølve er vi og interresert i å gjere det.

Eg har forstått på andre som driv har fort/bunkersar at det framleis kan finnast både teikningar, beskrivelser av oppbygging m.m. arkivert.

Men om det ligg hjå dykk er eg usikker på.

Men om dykk har noko informasjon angåande Lammetun Kystfort, uansett kva dte r så er vi svært interressert i det.

Eg er sambuar med grunneigar der Lammetun Kystfort ligg, og vi driv Lammetun Ferie & Fritid, vi har over 1000 besøkande kvart år, som kjem for å sjå og lære meir om fortet.

Vi har per i dag begrensa informasjon om det, og ynskjer å finne ut mest mogleg for å best mogleg ivareta historia.

Håpar de kan hjelpe oss.

Med beste helsing

Sigrunn Ragnarsdotter

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å søke på Lammetun i Arkivportalen får du fleire treff i tyske arkiv som er oppbevart i Riksarkivet. Der kan du bestille materialet til lesesalsbruk i Oslo:

https://www.arkivportalen.no/search/1?text=lammetun

 

Elles så kan du bestille enkle oppslag via skjema:

https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpa! Men er det mulig å få tatt utskrift/kopi av det dei har slik at vi kan ha det her i kystfortet trur du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal bestille kopiar brukar du det skjemaet som eg lenka til over. Men då er det best med ei mest muleg nøyaktig bestilling då det er begrensa kor mykje tid saksbehandlaren kan bruke til å leite i arkivet.

-.Og om du er på lesesalsbesøk i Oslo har du sjølvsagt mulighet til å kopiere/skanne/fotografere det du måtte finne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.