Dag Arne Danielsen Skrevet Februar 13, 2020 Del Skrevet Februar 13, 2020 Hei. Er det noen som kan tyde hva som står her ? På forhånd takk ! Mvh Dag Arne Danielsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 13, 2020 Del Skrevet Februar 13, 2020 17 minutter siden, Dag Arne Danielsen skrev: Hei. Er det noen som kan tyde hva som står her ? På forhånd takk ! Mvh Dag Arne Danielsen " Tyding av kirkebok Av Dag Arne Danielsen, 16 minutter siden i Kilderegistrering" Post heller i tydeforumet. Legg ved permanent sidelenke. Tydeforumet https://forum.arkivverket.no/forum/7-tyding-av-skannede-kilder/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Arne Danielsen Skrevet Februar 13, 2020 Forfatter Del Skrevet Februar 13, 2020 Hei. Er nå postet i tydeforumet. Og har lagt ved permanent sidelenke. Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 13, 2020 Del Skrevet Februar 13, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Februar 14, 2020 Del Skrevet Februar 14, 2020 (endret) Jeg kan ikke se at dette er postet på tydeforumet? Jeg leser det slik: Gaardmandsdtr Gunild Hans. Østlie Videre: 13 April meddelt Attest. Hun har ført et Christeligt Liv. NB Nå ser jeg at samme spørsmål er lagt inn på tydeforumet. Sløvt av meg! Endret Februar 14, 2020 av Else B. Rustad Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå