Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Andrea «Annie» Hurley, f. Olson, fødd i Sogndal 1855 - til Amerika i 1866 og gift i Chicago, IL - men kven var mann hennar? - ei kjempeutfordring!

Recommended Posts

FT1880 for Chicago, IL syner m.a. denne huslyden: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9YB2-9897

HURLEY, U(A?) A. 24  IA  Ire  Ire - street car driver

HURLEY, Annie 23  Nor  Nor  Nor  - wife - housekeeper

OLSON, Bell 13  WI  Nor  Nor - ??

Men FT1880 for Chicago syner ogso denne karen: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYB2-9WCM

HURLEY, Albert A. 24  IA  WI  IL - car driver (single)

Dette ser unekteleg ut til å vera same mannsperson - og eg kan ikkje finna vigsli deira.

Andrea Olsdotter Aarøen var fødd i Sogndal 21.11.1855, men utvandra med foreldri sine i 1866 til Dane Co., WI.  Ho budde mange år i Chicago, IL, men var alltid åleine, so truleg vart ho skild frå denne trikkeføraren, eller han døydde svært ung!?

Andrea «Annie» Hurley dreiv i mange år «boarding house» i Chicago, IL, men flytte sidan attende til McFarland, Dane Co., WI der ho døydde 28.9.1938.  Ho let ikkje born etter seg.

1885 Chicago city directory shows: Mrs. Ann HURLEY, house 3363 Auburn: https://www.ancestry.com/interactive/2469/4718501?pid=369308826&treeid=&personid=&usePUB=true&_phsrc=Nzx20469&_phstart=successSource

Dette er einaste gongen Albert og/eller Annie HURLEY dukka opp i Chicago, IL city directorie mellom 1870 og 1890!

Er det nokon som kan hjelpa meg, please, å finna att denne Albert HURLEY, vigsli hans med Annie, opphavet hans og lagnaden hans?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

• 1 år senere...

Innlegg #2:

Eg ønskjer i dag å henta fram att denne kjempeutfordringi frå i fjor, som eg so langt ikkje har fått noko svar på.

Eg kan leggja til at Andrea «Annie» HURLEY var ei søster av Kari «Carrie» MONTGOMERY omskrivi i eit anna tema, og etter at Carrie døydde i 1920, flytte Annie inn hjå Henry Montgomery som hushaldar før ho flytte attende til McFarland, WI.

Denne Albert HURLEY er ein «merkeleg skrue».  Eg har ikkje greidd å komma på sporet etter nokon som liknar, so truleg er namnet feilskrive i FT1860 og 1870, eller alderen/fødestaden er feil?

Den einaste eg finn som kjem nokolunde nær, er denne:

Albert HURLEY, born Oct. 1858 IL NY NY - teamster - res. 1900 in Chicago, IL

Hriett HURLEY, born June 1862 Asia Asia Asia

married 11 years - 8 children/5 living, incl:

Hattie HURLEY, born Aug. 1884 Canada IL Asia

Men eg er sterkt i tvil!

Eg takkar på ny for alle gode tips om Albert HURLEY!

På 16.5.2020 den 0.26, Lars E. Øyane skrev:

Det bor en William E Hurley på samme adresse, så dette er kanskje en annen?

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.