Gå til innhold
Arkivverket

Andrea «Annie» Hurley, f. Olson, fødd i Sogndal 1855 - til Amerika i 1866 og gift i Chicago, IL - men kven var mann hennar? - ei kjempeutfordring!

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

FT1880 for Chicago, IL syner m.a. denne huslyden: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9YB2-9897

HURLEY, U(A?) A. 24  IA  Ire  Ire - street car driver

HURLEY, Annie 23  Nor  Nor  Nor  - wife - housekeeper

OLSON, Bell 13  WI  Nor  Nor - ??

Men FT1880 for Chicago syner ogso denne karen: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYB2-9WCM

HURLEY, Albert A. 24  IA  WI  IL - car driver (single)

Dette ser unekteleg ut til å vera same mannsperson - og eg kan ikkje finna vigsli deira.

Andrea Olsdotter Aarøen var fødd i Sogndal 21.11.1855, men utvandra med foreldri sine i 1866 til Dane Co., WI.  Ho budde mange år i Chicago, IL, men var alltid åleine, so truleg vart ho skild frå denne trikkeføraren, eller han døydde svært ung!?

Andrea «Annie» Hurley dreiv i mange år «boarding house» i Chicago, IL, men flytte sidan attende til McFarland, Dane Co., WI der ho døydde 28.9.1938.  Ho let ikkje born etter seg.

1885 Chicago city directory shows: Mrs. Ann HURLEY, house 3363 Auburn: https://www.ancestry.com/interactive/2469/4718501?pid=369308826&treeid=&personid=&usePUB=true&_phsrc=Nzx20469&_phstart=successSource

Dette er einaste gongen Albert og/eller Annie HURLEY dukka opp i Chicago, IL city directorie mellom 1870 og 1890!

Er det nokon som kan hjelpa meg, please, å finna att denne Albert HURLEY, vigsli hans med Annie, opphavet hans og lagnaden hans?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Innlegg #2:

Eg ønskjer i dag å henta fram att denne kjempeutfordringi frå i fjor, som eg so langt ikkje har fått noko svar på.

Eg kan leggja til at Andrea «Annie» HURLEY var ei søster av Kari «Carrie» MONTGOMERY omskrivi i eit anna tema, og etter at Carrie døydde i 1920, flytte Annie inn hjå Henry Montgomery som hushaldar før ho flytte attende til McFarland, WI.

Denne Albert HURLEY er ein «merkeleg skrue».  Eg har ikkje greidd å komma på sporet etter nokon som liknar, so truleg er namnet feilskrive i FT1860 og 1870, eller alderen/fødestaden er feil?

Den einaste eg finn som kjem nokolunde nær, er denne:

Albert HURLEY, born Oct. 1858 IL NY NY - teamster - res. 1900 in Chicago, IL

Hriett HURLEY, born June 1862 Asia Asia Asia

married 11 years - 8 children/5 living, incl:

Hattie HURLEY, born Aug. 1884 Canada IL Asia

Men eg er sterkt i tvil!

Eg takkar på ny for alle gode tips om Albert HURLEY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2020 den 0.26, Lars E. Øyane skrev:

Det bor en William E Hurley på samme adresse, så dette er kanskje en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider