Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Christofferson Lindborg (1897-1988) - frå Sogndal til Bergen - gift to gongar - manglande detaljar om huslyden hans? - hjelp?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ein annan «siste liten» huslyd, som eg manglar ein del detaljar om, er huslyden til Johannes Christofferson Lindborg med bakgrunn frå Luster, men fødd og oppvaksen i Sogndal.  Ein del detaljar har eg greidd å skaffa, men eg er ikkje heilt nøgd, enno.  Kanskje kan nokon hjelpa meg...?

 

~~~~~~~~~~~~~~ NB: Dette manuskriptet er med nye opplysningar erstatta av eit nytt i innlegg #6 under!

 

Kanskje finst det dødsannonser eller andre avisskriverier om denne huslyden?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips som kan fylla dei attverande hòli!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Ho miste livet ved ein brann i Bergen

 

 

 

     ¤¤¤¤¤ (sjekka om dette stemmer?)

Aslaug Lindborg døde i en brann i Lars Hillesgate den 6. august 1977 ifølge BT 9. august 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

og Johannes gifte seg att

 

 

 

     ¤¤¤¤¤ (dato og stad for andre vigsli hans?)

Lysingen

lindborg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Signe Petrine Pedersdotter Georgsen (Sannes) frå Sørland på Værøy, f. på Værøy 17.11.1899.  Ho d. i Bergen

 

 

 

     ¤¤¤¤¤  (heime?)

Hun døde på Ladegarden Sykehjem ifølge dødsannonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #6:

 

Hjarteleg takk til Sven for fleire nyttige og interessante innlegg!

 

Eg har oppdatert manuskriptet mitt og har samstundes lagt til eit ekstra spørsmål som eg gløymde i aftes; kor mange born hadde Signe frå dei to første ekteskapi sine?  Kva seier dødsannonsa?

 

Dette manuskriptet erstattar manuskriptet frå innlegg #1:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Johannes Christofferson Lindborg, son av Christoffer og Gjertrud Ellingsdotter Lindborg frå Sogndalsfjøra i Sogndal, var f. i Sogndal 2.3.1897 og d. i Bergen

 

     ¤¤¤¤¤ (heime?)

 

     6.2.1988.  Han gifte seg første gongen hjå byfogden i Bergen 8.1.1934 med Aslaug Regine Clausdotter Nøkling frå Bergen, f. i Bergen 15.7.1899.  Ho miste livet ved ein brann i Bergen 6.8.1977.  Dei vart skilde i

 

     ¤¤¤¤¤ (kva år skilde?)

 

     og Johannes gifte seg att hjå byfogden i Bergen

 

     ¤¤¤¤¤ (dato for andre vigsli hans? – august?)

 

     1967 med enkja Signe Petrine Pedersdotter Georgsen (Sannes) frå Sørland på Værøy, f. på Værøy 17.11.1899.  Ho d. på ein sjukeheim i Bergen 17.10.1991.  Johannes var

 

     ¤¤¤¤¤ (yrke?)

 

     og budde levetidi ut i Bergen.  Han fekk to born, som båe var frå første ekteskapet, men Signe hadde òg

 

     ¤¤¤¤¤ (talet på born?)

 

     frå to tidlegare ekteskap.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et oppslag i registrene i arkivene etter Justisdepartementet kan gi svar på spørsmålet om skilsmissen? Hvis de fikk bevilling fra departementet og ikke ble skilt ved dom? 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #9:

 

Hjarteleg takk til Grethe for nye spennande innlegg!

 

Eg har i mellomtidi vore i kontakt med barneborn av Johannes og har der fått opplyst at Johannes var sjømann, mellom anna båtsmann på Statsråd Lehmkuhl.  So har han vel stige i gradane til å verta kvartermeistar...  Han døydde på ein sjukeheim i Bergen, og han vart aktiv som Jehovas vitne!

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript for denne huslyden:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Johannes Christofferson Lindborg, son av Christoffer og Gjertrud Ellingsdotter Lindborg frå Sogndalsfjøra i Sogndal, var f. i Sogndal 2.3.1897 og d. på ein sjukeheim i Bergen 6.2.1988.  Han gifte seg første gongen hjå byfogden i Bergen 8.1.1934 med Aslaug Regine Clausdotter Nøkling frå Bergen, f. i Bergen 15.7.1899.  Ho miste livet ved ein brann i Bergen 6.8.1977.  Dei vart skilde i

 

     ¤¤¤¤¤ (kva år skilde?)

 

     og Johannes gifte seg att hjå byfogden i Bergen

 

     ¤¤¤¤¤ (dato for andre vigsli hans? – august?)

 

     1967 med enkja Signe Petrine Pedersdotter Georgsen (Sannes) frå Sørland på Værøy, f. på Værøy 17.11.1899.  Ho d. på ein sjukeheim i Bergen 17.10.1991.  Johannes reiste til sjøs som båtsmann og vart sidan kvartermeistar.  Han budde levetidi ut i Bergen og fekk to born, båe frå første ekteskapet, men Signe hadde òg

 

     ¤¤¤¤¤ (talet på born?)

 

     frå to tidlegare ekteskap.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Med omsyn til borni som andre kona hadde frå dei to første ekteskapi sine, vil vel kanskje dødsannonsa hennar kunna gje oss eit svar?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.