Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: James Garfield Chapin (1872-1942) gift med Myrtle E. Dundon, f. Lee - vigde i Oregon 1939 - Kven var Myrtle og kvar vart ho av?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg syner til denne vigsli som fann stad i Vancouver, Clark Co., WA 10.4.1939: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-996P-DH74

 

Brudgomen James Garfield CHAPIN var fødd i Grand Forks Co., ND 30.3.1882 og døydde i Portland, OR 13.10.1942.  Han hadde før vore gift med Ingeborg «Belle» Iverson (1884-1922) som hadde foreldri sine frå Luster i Sogn.

 

Bruri Myrtle E. DUNDON, f. LEE var fødd i Nebraska ??.11.1884 og var ein del av denne huslyden som me finn i King Co., WA i FT1900: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6XM7-4G5

 

Huslyden til James Garfield Chapin dukkar opp i fleire ancestry family trees, mellom anna her der andre kona vert kalla «Mrs. MURRAY», utan at eg finn noki forklaring: https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/78744878/person/46393281245/facts

 

Det er likevel «påfallande» at han sat enkjemann i 17 år før han gifte seg att..., so kanskje var han gift TRE gongar?

 

Eg slit med følgjande utfordringar:

 

* Fullt namn til andre(?) kona Myrtle E, f. Lee - kven var første mann hennar?

 

* Dato og stad for fødsli hennar Myrtle?

 

* Dato og stad for dødsfallet hennar Myrtle?

 

* Kvar budde James Garfield og Myrtle Chapin i 1940?

 

* Kven var Mrs. Murray?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #5:

 

Hjarteleg takk til Sven for kjappe og imponerande innlegg!  Om du vsst kor lenge eg har «plundra» med denne huslyden...

 

Det høyrest ut som James Garfield, til dagleg kalla «Garry» Chapin, må ha vore «quite a character»!

 

Då har eg fått svar på det aller meste.  Berre denne «Mrs. Murray» synest vera ei utfordring.  MEN, ekteskapet med Myrtle i 1939 vert sagt vera hans ANDRE ekteskap, so truleg er det ei samanblanding...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to LØYST: James Garfield Chapin (1872-1942) gift med Myrtle E. Dundon, f. Lee - vigde i Oregon 1939 - Kven var Myrtle og kvar vart ho av?

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.