Lars E. Øyane Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 (edited) Hei Ivar! Kanskje dette er ein person som du kan hjelpa meg finna att? Elias, fødd i Bergen 26.6.1833 som son av Elling Nielsen Bringe frå Luster og ingrid Larsdotter Svarverud frå Odalen. Han var framleis «heime» i Bergen i 1851, men då det i 1859 vart skrive dødsmelding etter faren i Bergen, står det at dei ikkje hadde høyrt gjete Elias på 5 år og at han då siglde frå Holland. Eg veit ikkje sikkert kva ættenamn jhan kan ha nytta i holland, men mest truøleg var det Ellingsen. Alternativ Nielsen og Bringe! Sjå eller dette emnet: https://forum.arkivverket.no/topic/223466-elling-nilsson-bringe-1795-1859-gift-med-ingrid-larsdotter-svarverud-frå-odalen-1795-1851-huslyden-deira-i-bergen-og-christiania-ein-utfordrande-huslyd/ Hjarteleg takk på førehand for alle gode tips! Edited April 6, 2021 by Lars E. Øyane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Moe Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Hei Lars Finner ingen med det/de navnene i Holland i rett tidsepoke. Kan Elias benyttet andre navn. Hadde han feks mellomnavn? Mvh Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars E. Øyane Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 Innlegg #3: Hjarteleg takk, Ivar, for at du har leita. Eg har ingen andre opplysningar om denne karen enn kva eg skreiv over.... Det vert nok ikkje so lett å finna han att no, når det ikkje greidde det for 162 år sidan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts