Gå til innhold
Arkivverket

Til Ivar Moe: sjømann Elias Ellingsen/Nielsen/Bringe, fødd 1833, frå Bergen til Holland og so??

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hei Ivar!

Kanskje dette er ein person som du kan hjelpa meg finna att?

Elias, fødd i Bergen 26.6.1833 som son av Elling Nielsen Bringe frå Luster og ingrid Larsdotter Svarverud frå Odalen.

Han var framleis «heime» i Bergen i 1851, men då det i 1859 vart skrive dødsmelding etter faren i Bergen, står det at dei ikkje hadde høyrt gjete Elias på 5 år og at han då siglde frå Holland.

Eg veit ikkje sikkert kva ættenamn jhan kan ha nytta i holland, men mest truøleg var det Ellingsen.  Alternativ Nielsen og Bringe!

Sjå eller dette emnet: https://forum.arkivverket.no/topic/223466-elling-nilsson-bringe-1795-1859-gift-med-ingrid-larsdotter-svarverud-frå-odalen-1795-1851-huslyden-deira-i-bergen-og-christiania-ein-utfordrande-huslyd/

Hjarteleg takk på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Lars E. Øyane changed the title to Til Ivar Moe: sjømann Elias Ellingsen/Nielsen/Bringe, fødd 1833, frå Bergen til Holland og so??

Hei Lars

Finner ingen med det/de navnene i Holland i rett tidsepoke. Kan Elias benyttet andre navn. Hadde han feks mellomnavn?

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #3:

Hjarteleg takk, Ivar, for at du har leita.  Eg har ingen andre opplysningar om denne karen enn kva eg skreiv over.... 

Det vert nok ikkje so lett å finna han att no, når det ikkje greidde det for 162 år sidan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.