Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Andrew (50) og Jane (55) Oleson - farmarar 1870 i Franklin township, Vernon Co., WI - truleg frå indre Sogn, men kven var dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dwelling 154 i Franklin township, Vernon Co., WI 1870 syner denne huslyden: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-6P89-G7C

 

Oleson, Andrew 50 farmer Nor

Oleson, Jane 55 keeping house Nor

Oleson, Carrie 23 domestic servant Nor

Oleson, Susan 22 at home Nor

Oleson, Mary 19 at home Nor

Oleson, Thomas 15 at home WI

Oleson, Belle 9 at home WI

Oleson, Eddie 7 at home WI

 

Eg finn ikkje denne huslyden korkje i 1860 eller 1880 og spekulerer svært på kven dei kan vera?  Dei næraste naboane deira er frå Luster!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #3:

 

Hjarteleg takk til Lars J. for siste innlegget.

 

Jau, eg trur òg det er same folki du har finne i 1860.  Berre so merkeleg at dei gøymer seg so godt i Noreg...  Særleg når dei har slike typiske sognske namn!

 

Jane er truleg «Jana» (Gjertrud) medan Belle er «Bødla» (Ingeborg).  Susan er truleg Synneva.

 

AHA: No ser eg at Thomas er døypt på West Prairie, og då heiter mori Gjertrud Thomasdotter!  Faren er kalla Anders Olson.  Denne namnekombinasjonen finn eg ikkje i Sogn, men eg finn ENDRE Olson med Gjertrud Thomasdotter frå Hestetun i Årdal, og då er gåta løyst:

 

Oleson, Andrew 50 farmer Nor                                    Endre Olson Hestetun f. Årdal 8.12.1820 utv. 1854

Oleson, Jane 55 keeping house Nor                            Gjertrud Thomasdotter Brekken f. Årdal 4.11.1815 utv. 1854

Oleson, Carrie 23 domestic servant Nor                     + Kari f. Årdal 6.8.1843 utv. 1854

Oleson, Susan 22 at home Nor                                     + Synneva f. Årdal 16.11.1845 utv. 1854

Oleson, Mary 19 at home Nor                                      + Mari f. Årdal 3.3.1849 utv. 1854

Oleson, Thomas 15 at home WI                                   + Thomas f. Vernon Co., WI 5.12.1854

Oleson, Belle 9 at home WI                                          + Ingeborg f. Crawford Co., WI 22.10.1860

Oleson, Eddie 7 at home WI                                         + Edward f. Crawford Co., WI ??.1863

 

Opphavet er soleis løyst, og eg er kjempenøgd, bortsett ifrå at eg ikkje finn fødselsdato på yngste sonen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to LØYST: Andrew (50) og Jane (55) Oleson - farmarar 1870 i Franklin township, Vernon Co., WI - truleg frå indre Sogn, men kven var dei?

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.