Gå til innhold
Arkivverket

James Sidie - fødd i Skottland 1826 - gift med norske Christiana i Jefferson township, Vernon Co., WI - kven var desse folki?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I arbeidet med å identifisera norske emigrantar i Wisconsin, er eg i dag komen over denne jenta Christiana som gifte seg med skotten James Sidie.  Eg kjenner ikkje opphavi til nokon av dei - sjå Dwelling #3 på denne sida:https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-6P89-GWP

 

Sidyie, James 44 farmer Sco

Sidyie, Christiana 35 keerping house Nor

Sidyie, William 6 at home WI

Sidyie, John 4 at home WI

Sidyie, James 2 at home WI

Sidyie, John 57 home Sco

 

 

Her er huslyden i FT1880 - med namnet Sedyce: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9YBV-9K6S

 

og her i FT1900 - med namnet Siedie: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6SW1-KM

 

Denne sida kjem fram hjå FamilySearch med ymse tilvisingar til denne huslyden - det kan sjå ut som om Christiania heitte LIND som jente(?): https://www.familysearch.org/tree/person/sources/945M-C47

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to James Sidie - fødd i Skottland 1826 - gift med norske Christiana i Jefferson township, Vernon Co., WI - kven var desse folki?

Innlegg #2:

 

Eg bestemte meg for å følgja opp tilvisingane hjå FamilySearch, og med dette har eg greidd so nokolunde å identifisera denne huslyden likevel:

 

Sidyie, James 44 farmer Sco                                        James Sidie f. Newtyle, Angus, SCO 18.8.1828 utv. ??

Sidyie, Christiana 35 keerping house Nor                  Christiane Anette Christiansdotter Lind f. Aker 19.10.1835 utv. ??

Sidyie, William 6 at home WI                                      + William A.         f. Vernon Co., WI 12.1.1864

Sidyie, John 4 at home WI                                            + John Henry f. Vernon Co., WI 14.3.1866

Sidyie, James 2 at home WI                                         + James Eugene f. Vernon Co., WI 17.8.1868

Sidyie, John 57 home Sco

 

Johan Christian Lind utvandra med heile huslyden sin tidleg på 1850-talet, men denne utvandringi har eg enno ikkje greidd å finna...!?

 

Her er Johan Christian Lind i lag med to søner i Sterling township, Vernon Co., WI 1870:

 

Lind, Edward 30 farmer Nor                                        Edvard Christianson Lind f. Aker 25.6.1838 utv. 185?

Lind, Mary 25 keeping house OH                                Marie Catherine Kain f. Somerset Co., PA ??.1844

Lind, Amanda 10 at home PA                                     

Lind, John 6 at home PA                                              + John William Henry f. Vernon Co., WI 27.11.1864

Lind, Carl 3 at home WI                                                + Carl Magnus f. Vernon Co., WI 7.11.1866

Lind, Ora 1 at home WI                                                 + Ove Eugen f. Vernon Co., WI 31.3.1869

Lind, Charles 35 farmer Nor                                        Carl Otto Christianson Lind f. Drøbak(?) 15.12.1829 utv. 185?

Lind, Ingre 20 keeping house Nor                               Ingrid Christophersdotter Tønjum f. Lærdal 29.9.1848 utv. 1857

Lind, Josephine 4 at home WI                                     + Mathilde Josephine f. Vernon Co., WI 26.8.1865

Lind, Augnetta 2 at home WI                                       + Agnetta Olivia f. Vernon Co., WI 28.3.1868

Lind, Christian 70 at home Nor                                   Johan Christian Olson Lind, f. Drøbak 10.3.1800 utv. 185?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

James Sidie

in the U.S., Find a Grave Index, 1600s-Current

Name:James Sidie

Gender:Male

Birth Date:18 Aug 1826

Death Date:12 Jan 1905

Cemetery:Viroqua Cemetery

Burial or Cremation Place:Viroqua, Vernon County, Wisconsin, United States of America

Has Bio?:N

Spouse:Christiana Sidie

Children:James E. SidieLillian M. SidieJohn H. SidieWalter SidieWilliam A. SidieMargaret SheridanSidney Albert Sidie

 

https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/51469710:60525

 

https://www.findagrave.com/memorial/95401083/james-sidie

 

ScreenShot20211201at.png

 

 

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #6:

 

Hjarteleg takk til Anton for spennande og nyttige innlegg!

 

Då har me opphavet til James Sidie endeleg på plass, og utvandringsåri til Lind-familien er ogso i orden!

 

MEN, eg ser at Christiane Emilie Lind utvandra «til familie» i 1852.  Far hennar og dei yngre søskeni utvandra året etter, so kven var det som reiste før?  Den einaste eg ser som alternativ her er broren Carl Otto LIND, fødd i 1829....

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript for Sidie-huslyden:

 

Sidyie, James 44 farmer Sco                                        James Sidie f. Newtyle, Forfarshire (Angus), SCO 7.8.1826 utv. 1850

Sidyie, Christiana 35 keerping house Nor                  Christiane Anette Christiansdotter Lind f. Aker 19.10.1835 utv. 1852

Sidyie, William 6 at home WI                                      + William A.         f. Vernon Co., WI 12.1.1864

Sidyie, John 4 at home WI                                            + John Henry f. Vernon Co., WI 14.3.1866

Sidyie, James 2 at home WI                                         + James Eugene f. Vernon Co., WI 17.8.1868

Sidyie, John 57 home Sco

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.