Morten Andreassen Skrevet September 22, 2022 Del Skrevet September 22, 2022 (endret) Ved søk på personsøk og avansert personsøk i et gitt tidsrom, så dukker det det også opp treff utenom valgte år. Hvis jeg f. eks søker på treff 1813- 1815, så dukker alle treff opp uansett år. Dette har jeg sett først i den senere tid, det var ikke slik før. Endret September 22, 2022 av Morten Andreassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet September 22, 2022 Del Skrevet September 22, 2022 2 minutter siden, Morten Andreassen skrev: Ved søk på hendelser, så dukker det det opp treff utenom valgte år. Hvis jeg f. eks søker på treff 1813- 1815, så dukker alle treff opp uansett år. Dette har jeg sett først i den senere tid, det var ikke slik før. Hei Dette var et problem som oppstod for 2 dager siden. Utviklere på Digitalarkivet har fått beskjed og det vil bli tatt tak i. Morten Andreassen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Andreassen Skrevet September 22, 2022 Forfatter Del Skrevet September 22, 2022 Takk! Det var raskt ekspedert!! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå