Morten Andreassen Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 (edited) Ved søk på personsøk og avansert personsøk i et gitt tidsrom, så dukker det det også opp treff utenom valgte år. Hvis jeg f. eks søker på treff 1813- 1815, så dukker alle treff opp uansett år. Dette har jeg sett først i den senere tid, det var ikke slik før. Edited September 22, 2022 by Morten Andreassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Posted September 22, 2022 Share Posted September 22, 2022 2 minutter siden, Morten Andreassen skrev: Ved søk på hendelser, så dukker det det opp treff utenom valgte år. Hvis jeg f. eks søker på treff 1813- 1815, så dukker alle treff opp uansett år. Dette har jeg sett først i den senere tid, det var ikke slik før. Hei Dette var et problem som oppstod for 2 dager siden. Utviklere på Digitalarkivet har fått beskjed og det vil bli tatt tak i. Morten Andreassen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Andreassen Posted September 22, 2022 Author Share Posted September 22, 2022 Takk! Det var raskt ekspedert!! 😍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts