Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Bruk Historisk befolkningsregister, HBR, histreg.no som felles plattform!

Recommended Posts

Kva er den mest skånsame måten å fjerne Olai Carlsen som far her? 

https://histreg.no/index.php/person/pf01037293000908

Den opplysninga er berre basert på Ft 1875, der ho bur hos Olai-familien, men uttrykkjeleg er kalla Brordatter. Fleire av koblingane hennar er henta berre frå folketellingar; dåpar har td vore vanskeleg å finne, kanskje fordi dei var metodistar? - og eg er redd for å lage meg unødvendig arbeid. 

9 minutes ago, Aase R Sæther - Gloppen said:

Kva er den mest skånsame måten å fjerne Olai Carlsen som far her? 

https://histreg.no/index.php/person/pf01037293000908

Den opplysninga er berre basert på Ft 1875, der ho bur hos Olai-familien, men uttrykkjeleg er kalla Brordatter. Fleire av koblingane hennar er henta berre frå folketellingar; dåpar har td vore vanskeleg å finne, kanskje fordi dei var metodistar? - og eg er redd for å lage meg unødvendig arbeid. 

Dessverre blir familieforholdene feil i slike familier. Det er veldig mange måter slike familieforhold er registrert i kildene.

Jeg tror det enkleste er å fjerne alle familierelasjonene til Olai og kona Karen ved å bruke feilhåndtering på hver av dem for seg selv. Så etableres familien til Olai, Karen og alle barna deres på nytt. Da finner man en folketelling der alle barne er med og utnytter at de har nesten samme URL. Starter med å legge Olai i familiekurven, øker URLen med 1, legger i familiekurven osv. 

2 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Takk då prøver eg det - og konstaterer at det var same metode som eg sjølv tenkte var best.

Eg kom til at arbeidsmengda vart omlag den same og arbeidet mindre deprimerande derom eg leita fram dåpane til Olai og Karen sine born før eg feilhandterte dei. Då blei dei kvitt både "mi" dame og eit par andre uvedkomande personar også.

• Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.