Gå til innhold
Arkivverket

SF, Balestrand, Klokkarbok, Konformerte 1880-1919

Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

GODT ÅR !

For nesten 3 år sidan tok eg på meg oppgåva å føra inn Konfirmerte i Balestrand, Klok, 1880-1919, etter avtale m/ ei jenta pr e-post.

https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050818030163.jpg Dette er side 1.

Først i går vart eg ferdig med dei 1.074 navna. Så det skulle bli knapt èin dag pr person !!

Diverre så har eg ikkje «fylt med i timen». Eg har brukt Excell, men har ikkje teke med dette «nye» som Arkivverket forlanger. 
Det «nye» er eit data-nr på kvar person. 

I tillegg har manglande Excell kunnskap frå mi side gjort at at diverse dato «er heilt borti veggen».

Med dei krav som Digitalarkivet set no: Er det eg har gjort  er å kalla BORTKASTA arbeid ?

Lev vel 

Jon Sværen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bilde-id det er snakk om? (I lenka ovanfor er bilde-id kb20050818030163).

Denne må vere med for at ein skal få kopla saman transkripsjon og tilhøyrande skanna side.

Spørsmålet burde vel ha vore posta her:

https://forum.arkivverket.no/forum/9-spørsmål-om-dugnader-og-kilderegistrering/

@Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes har med kjelderegistrering å gjere, og er vel den som kan hjelpe deg til rette med dette.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jon Sværen skrev:

I tillegg har manglande Excell kunnskap frå mi side gjort at at diverse dato «er heilt borti veggen».

Med dei krav som Digitalarkivet set no: Er det eg har gjort  er å kalla BORTKASTA arbeid ?

Nei... - du har vel det meste rett og på plass, vil eg tru.

Det verkar (som Torbjørn seier) som om du manglar bilete-id.  Du set inn ei ny kolonne i reknearket, og så kopierer du inn denne koden

for alle postane frå ei side. Bla til neste side, kopier id inn i alle postane frå den sida, osv.  Du tek alle frå den sida i ein jafs.

Konfirmantlista har 30 sider, så då vert det 30 koder å kopiere.

Dato-kommentaren er litt meir uklar...  Det kan hende du må skrive datoar på nytt, på forma 1865-01-22 for 22. januar 1865 (f.dato for nr. 1).

Litt avhengig av kva du faktisk har gjort, kan det vere mykje - eller kanskje ikkje så mykje - arbeid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til både Torbjørn og Ivar !

Det ER bilde-id, som eg ikkje har ført på (og som er det «nye» frå tidligare Transkriberingar eg har gjort i DA).

Eg må prøva å gjera som Ivar gir ei oppskrift på for å få fram bilde-id.

Så får eg ta kontakt S&D ang Excell-endringane. 
———

Kjem attende då eg har sendt inn Klokkarbokji til DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde-id kopierer du enklast ved å klikke på utklippstavle-ikonet ved den raude pila:

292695836_Utennavn.thumb.jpg.a757371dc48f4d47835dd1ed098d65e5.jpg

Deretter er det berre å lime inn i Excel.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

BildeID må legges inn. Det har vært et krav i flere år

Datoformatet kan du sende oss inn på det formatet du har registrert det. Slik som datoformatet vises på Digitalarkivet, trenger du ikke å registrere det. Vi gjøre om datoformatet selv før publisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

No er den innsendt denne Klokkarbokji, Balestrand, 1880-1919, Konformert m/ BildeID påført.

Og er TRULIG i køen for å bli publisert, kanskje …

For har eg lykkast m/ å koma til rett lekkja for å få det overført, tja … kanskje ….

Å føra Excell over på rett stad, er ikkje noko ein gjer kvar dag. Pluss at ein vært eldre for kvar dag …. !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.