Kai-Samuel Vigardt Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Jeg prøver meg på registrering av kirkebøker, og i den anledning kunne jeg vært i behov av bistand med korrekturlesing. Jeg registrerte i min tid (2004?) konfirmerte for Hof i Vestfold, men dette er lang tid tilbake, og mye er glemt siden den tid. Jeg har lastet ned Augustus, og har benyttet denne programvaren til å registrere i. Jeg forsøker nå å komme inn i registreringsarbeidet igjen, og jeg har derfor begynt med noen "små-registreringer". For øyeblikket har jeg registrert følgende: - "utmeldte af statskirken" Nykirke i Borre 1878-1896. Totalt alt-i-alt 8 poster. - "konfirmerte" Akershus festnings slaveri 1839-1847. Totalt alt-i-alt 35 poster. Kunne noen tenke seg å lese korektur, slik at dette kan legges ut på Digitalarkivet? Ta kontakt med undertegnede, så etablerer vi en grei komunikasjonsmåte oss i mellom. Dette jeg registrerer er noe jeg gjør nå å da når jeg får tid og anledning. Dessverre har jeg pr i dag ikke mulighet for å drive korrekturlesing for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Kinn Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Hei, Kai-Samuel! Kunne du tenkje deg å byte? Eg les korrektur for deg og du for meg? Eg har registrert konfirmerte i Kinn prestegjeld 1822-35, 970 personar. Har som neste tenkt å ta døypte i same bok. Vi kunne jo prøve éi utveksling til å begynne med og sjå om vi får det til å fungere? E-post: kinning ÆTT online.no Helsing Torodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå