Gå til innhold
Arkivverket

[#662] Nytt landsomfattande søkesystem


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Ja, det ser greit ut, men prøver du å søkje, har systemet ikkje gløymt det forrige utvalet, sjølv om det er fjerna frå biletet. Det endar alltid med at eg må starte frå børjan. Men uansett er eg blitt svært glad i denne varianten. Alder fungerer vel ikkje enno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Ja, jeg klikker på "prøves", søker på fornavn, deretter på etternavn, får opp resultat med x-antall personer bosatt forskjellige steder. Men når jeg klikker på tallet til det stedet jeg skal til, får jeg feil parameter. Jeg har forsøkt med jevne mellomrom siden denne lenken ble lagt ut her, men det har vært det samme hele tiden. Trodde kanskje det ble justert etter hvert for oss med Internet Explorer, men kanskje det bare fungerer med de andre nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette forstår eg lite av. Eg har prøvt IE før og har gjort det igjen. Alt fungerer hos meg. Er det andre som har same problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Hurra, nå virker det. Etter de siste innleggene, begynte jeg å tenke i andre baner. Jeg oppdaterte IE, og det gjorde visst "susen"! mvh Sylvi Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No er det kome ny måte å velja fødselsår. Set årstal i søkefeltet og klikk på intervall nedunder. Set du 1820 og vel +/- 10 vil du få alle som er fødde frå og med 1810 til og med 1830. Eg reknar med å setja 1865 i ordinær drift seinare i dag og la dei andre følgja etter kvart, truleg før helga er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Pr no ser dette ikkje ut til å vere heilt klart for ordinær drift..Det ser ut som "børjar på" ikkje eksisterer, men fugerer som "er lik". Skriv eg t.d. førenamn børjar på Iv[ae]r får eg opp berre Ivar og Iver; skal eg få fram t.d. Iverine, må eg søkje på børjar på Iv[ae]rine.Gå tilbake til forrige utval fungerer framleis ikkje. Linjene der utvalet ditt blir skildra endrar seg rett nok, men neste søk viser at maskina hugsar dei like vel.Døme: Eg veit om ein Ivar Jonson f.1835 i Davik. Eg søkjer først på Ivar, deretter på 1835 +/- 2 år, deretter på Jo[h]ns, og finn han, som den einaste i Davik. Dersom eg ikkje hadde funne han, ville eg ha sjekka om han var registrert under faren sitt patronym, t.d. Olsen. Eg trykkjer då tilbake til forrige utval, og etternamn Johns. forsvinn frå søkebildet, men tala nede på fylka viser at det framleis berre er "Johns-utvalet" som er tilgjengeleg. Same kva etternamn eg søkjer på, får eg "ingen funne". Om eg trykkjer endå ein gong "førre utval", forsvinn også fødselsåret frå utval-lina, men tala for fylka blir framleis ikkje oppdaterte.Som før sagt: Dette blir kjempegreier når det berre fungerer som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dårleg testing frå mi side. Det virkar som det skl om du ikkje ser på personen. Men om du det gjer, går det i surr i teljinga. Men om om trykkjer litt fleire gonger på attende til førre utval, kjem du attende. Men eg skal ordna det så fort eg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har sett på det, og trur eg har ordna det. Men eg må testa litt meir seinare før eg er heilt sikker på at det er i orden. Men no må eg passa jobben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Ikkje for å ta motet frå nokon, men-- sjølv om talet for kvart fylke no blir endra tilbake, viser neste søk at maskina framleis held på sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Motet tek du nok ikkje. Det er ein bagatell som ikkje er som han skal. Men nett no er det andre ting som er viktigare. Men ut på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No burde det gå betre. Det er fint om eg får melding om problem. Elles vil det nye versjonen bli innført for 1865 idag laurdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

1. Børjar på har visst ramla ut igjen. 2. Når eg har vore ute av søket (også på andre stader enn DA) og kjem tilbake til søkelenka i same nettbesøk, ligg det siste utvalet eg hadde og ventar på meg. Eg tykkjer eg burde kome til eit blankt søk då.Elles har eg gått fram og tilbake i mange runder i same søket, og det fungerer fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Sånn går det når ein skal ordna på ting både heime og på arbeid. Dermed kom ikkje rettingar gjort ein stad med på den andre. Men no skulle det vera bra.Når det gjeld dette med å behalda utvalet når ein kjem attende, er det ikkje mykje eg kan gjera. Eg kan på ingen måte vita om du har vitja nokre andre stader når du kjem attende til meg. Og mange av oss er fleire stader samstundes; DA i eit vindauga, t.d. ein avis i eit anna. Og når du har vore ut i DA kan eg ikkje vita om du har vore ute og undersøkt noko om ein av personane du har funne i landsomfattande søk og vil halda fram der du var. Går du ut av nettlesaren din vil du få blank side att.Eg ser ikkje at denne løysinga kan verata noko betre. Men eg er open for forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Hadde det også vært mulig å få lagt inn søk på gårdsnavn i søkemulighene sammen med fødested, for og etternavn osv.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Til Lars:På grunn av måten materielet er ordna på er søk på gardsnamn i kombinasjon med dei andre meir ressurskrevjande. Det er normalt heller ikkje spesielt nyttig; du kan like godt slå opp på gard og sjå kven som bur der. Eg hadde i utgangspunktet ikkje tenkt å gjera det mogeleg å søka på den måte. Det er det heller ikkje i det gamle systemet.Aase:Eg kjem rett der eg skal ved Heim; atteende til søkesida. Forklar litt nærarare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.