Gå til innhold
Arkivverket

[#68077] Kvinner i styrerommet?


Gjest André Martinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Sjå innlegg (62) og (63).Når budeie også vert brukt om menn/gutar så viser det vel eigentleg at ordet i visse samanhengar vart oppfatta som kjønnsnøytralt, uavhengigig av stamme og opphavleg meining.Sjå også innlegg (58).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Det norske språk er fleksibelt, ikke stivt og firkantet. Heller ikke alltid logisk. Man trenger ikke snakke om enten - eller. Det er ingenting i veien for å snakke om lærer og lærerinne, og samtidig bruke en betegnelse elektriker om begge kjønn. Har vi ikke egen betegnelse for en kvinnelig elektriker, er det ikke nødvendig å kontruere en. Både vi og språket klarer seg godt uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Beste forklaringa på at mannspersonar er registrerte som budeier, er vel helst at den som registrerte ikkje var lokalkjend og forsto valørane i språket godt nok. Det er ikkje sikkert at guten/mannen eller familien hans har brukt det ordet då dei ga opplysningane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Eg meinte då heller ikkje at ordet budeie vart brukt om mannlege 'budeier' i dagleg tale. Men av og til manglar språket ord som er dekkjande for yrke og begge kjønn. Kan henda hadde registranten ei liste over yrkesnemningar som kunne nyttast ved registreringane og fann ikkje noko som var meir dekkjande enn budeie, - også for dei mannlege fjøsrøktarane. Det er i slike samanhengar eg meiner det kunne vera oppfatta som kjønnsnøytralt.Elles er eg samd i at språket ikkje bør vera så (kjønns)nøytralt at nyansane i språket forsvinn. Å erstatta lærar/lærarinne med klasseleiar synes eg er ein dårleg ide. Ein klasseleiar forbind eg mest med ein bråkmakar som får med seg klassen på å gjera livet mest muleg surt for læraren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest André Martinsen

Ad innlegg 80:Oftest når jeg hører ordet studine, er det studiner selv benytter det (om seg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.