Gå til innhold
Arkivverket

[#69332] HO Samnager Kvitingen/Høysæter Cecilie Nilsdtr. f. 1821, far Nils Nilsen?


Gjest Kjell-Arne Mellum
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Da er jeg i og for seg klar til å fortsette med slektsbokarbeidet. Har vært på BOB og levert inn all litteraturen jeg hadde hjemme, og har fått det meste av det inn i slektsprogrammet. Det jeg ikke fikk tatt skannet jeg.Lurer på om det er like greit at vi tar fos oss Peder Hansen Tysse nå, -mener siden vi er så godt i gang med den slektsgrenen. Vi har en egen tråd om dette Lenke men legger inn to gen her, så får vi se hvordan vi legger det opp: (Obs på at nr er litt endret i forhold til den gamle tråden fordi vi fant et uekte barn til, nemlig 1.3.3.2. Peder.) '''''' 1.3.3. Peder Hansen Hope/Tysse & NN 1.3.3.1. Magdalene Pedersdatter Tysse & Anders Monsen Høysæter '''''' 1.3.3. Peder Hansen Hope/Tysse & Guri Torgilsdatter Børdal1.3.3.2. Peder Pedersen Hope '''''' 1.3.3. Peder Hansen Hope/Tysse & Anne Olsdatter Langeland1.3.3.3. Marte Pedersdatter Hope '''''1.3.3. Peder Hansen Hope/Tysse & Synneve Torkelsdatter Kvitingen 1.3.3.4. Gønette Pedersdatter Tysse & Nils Johannesen Jamne 1.3.3.4. Gønette Pedersdatter Tysse & Lars Fabiansen Grøtaaen '''''1.3.3. Peder Hansen Hope/Tysse & Maritte Knutsdatter Aarland 1.3.3.5. Anne Pedersdatter Tysse & Nils Pederson Staalby 1.3.3.5. Anne Pedersdatter Tysse & Peder Tomassen Tysseland 1.3.3.6. Hans Pedersen Tysse 1.3.3.7. Sissel Pedersdatter Tysse 1.3.3.8. Sissel Pedersdatter Tysse 1.3.3.9. Sissel Pedersdatter Tysse 1.3.3.10. Knut Pedersen Tysse & Kirsti Hansdatter Steinsland ''''HVA SYNES DERE?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Jeg mener det får bli opp til deg hvem vi skal starte med eller gjøre ferdig, det er du som er sjefen! -:)Men jeg synest du bør legge det inn i en ny tråd, her har vi allerede 127 innlegg. Den risikerer å bli lang!mvh Kjelaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

OK,Vi har dessuten en tråd, lenke i (127) om 1.3.3. Peder Hansen Tysses etterslekt, samt flere tråder om 1.3. Hr Hans Pedersen & Anne Jensdatter Loss.Da tror jeg at vi først tar for oss 1.3.3. Peder Hansen Hope/Tysse & Maritte Knutsdatter Aarland, som vi likevel er i gang med. Dette er en tallrik slekt, med bl a Staalbys etterkommere. Men det er samtidig en slekt som flere av oss er en del av, og dermed så har vi allerede en god del data.Jeg lager en ny tråd, og legger inn lenker til alle debattene som vedrører de to og deres etterslekt.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.